תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים צלעות – מה שאתה צריך לדעת לפני שנכנסים מתחת למחט
2023-08-14 20:42:00+02:00

קעקועים צלעות – מה שאתה צריך לדעת לפני שנכנסים מתחת למחט

למה לצפות כשמקבלים קעקועים צלעות

קעקועים בצלעות הופכים פופולריים יותר ויותר, ולא קשה להבין מדוע. כלוב הצלעות הוא בד אידיאלי עבור חלקים גדולים יותר, שכן הוא מספק שפע של מקום לעיצובים מורכבים. קעקועים בצלעות יכולים להיות נראים מאוד או מוסתרים, בהתאם להעדפתו של הלובש. קעקוע צלעות יכול להיות קצת יותר כואב מאזורים אחרים בגוף מכיוון שהעור דק יותר ויש יותר קצוות עצבים. רמת הכאב תשתנה מאדם לאדם, אבל חשוב להיות מוכנים לרמה קצת יותר גבוהה של אי נוחות. לפני שעושים קעקוע צלעות, חיוני למצוא אמן קעקועים בעל מוניטין שמתמחה בקעקועים בצלעות. זה חשוב במיוחד מכיוון שכלוב הצלעות הוא אזור רגיש ודורש אמן מנוסה כדי להבטיח את יצירות האמנות האיכותיות ביותר.

בחירת העיצוב הנכון

בעת בחירת עיצוב לקעקוע צלעות, חשוב לקחת בחשבון את הגודל והמורכבות של היצירה. קעקועים גדולים יותר עשויים לדרוש מספר פגישות, לכן עדיף להתחיל עם עיצוב פשוט יותר שניתן להשלים בפגישה אחת. חשוב גם להקדיש זמן לחקור את האמן ולהבטיח שיש לו ניסיון עם קעקועים בצלעות. בקשו לראות את תיק העבודות שלהם וחפשו דוגמאות לקעקועים בצלעות שהם עשו. זה ייתן לך מושג על רמת המיומנות שלהם ויעזור לך להחליט אם הם האמן המתאים לתפקיד.

מה לשקול לפני שמקבלים קעקוע צלעות

קעקוע צלעות יכול להיות החלטה גדולה, ויש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתצעדי.

עֲלוּת

קעקועים צלעות יכולים להיות יקרים, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. המחירים יכולים לנוע בין 500 ש"ח לכמה אלפי ש"ח ולכן חשוב לתקצב בהתאם.

זמן ריפוי

לקעקועי הצלעות לוקח יותר זמן להחלים מאשר אזורים אחרים בגוף. חשוב לעקוב אחר הוראות הטיפול שסופק על ידי האמן כדי להבטיח ריפוי נאות ולהימנע מזיהום.

תחזוקה

לאחר ריפוי הקעקוע, חשוב לשמור עליו לחות כדי למנוע ממנו לדהות או להיסדק. כמו כן, יש למרוח על האזור קרם הגנה כדי להגן עליו מפני קרני השמש האולטרה סגולות.

סיכום

קעקועים צלעות הופכים פופולריים יותר ויותר, ומסיבה טובה. הם מספקים בד אידיאלי עבור חלקים גדולים יותר ויכולים להיות גלויים או מוסתרים מאוד, בהתאם להעדפת הלובש. לפני שעושים קעקוע צלעות, חיוני למצוא אמן בעל מוניטין שמתמחה בקעקועים בצלעות ולשקול את העלות, זמן הריפוי והתחזוקה של היצירה. עם הכנה וטיפול נכון, קעקוע צלעות יכול להיות תוספת יפה ומתמשכת לאמנות הגוף שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן