תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים צמיד קרסול לגברים – מה שאתה צריך לדעת
2023-08-15 01:19:00+02:00

קעקועים צמיד קרסול לגברים – מה שאתה צריך לדעת

מהם קעקועים של צמיד קרסול?

קעקועים של צמיד קרסול הם סוג של אמנות גוף שהופך יותר ויותר פופולרי בקרב גברים. קעקועים אלה ממוקמים בדרך כלל על הקרסול, ומכאן השם, ולעתים קרובות הם בצורת צמיד או קרסול. בדרך כלל הם מורכבים מעיצובים פשוטים ועדינים כגון פרחים, כוכבים או דוגמאות גיאומטריות. לעתים קרובות הם קטנים ועדינים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים קעקוע דיסקרטי.

עיצובים ועלות

כשזה מגיע לעיצוב קעקוע צמיד קרסול, האפשרויות הן אינסופיות. אתה יכול לבחור מתוך מגוון עיצובים, כולל כאלה שהם פשוטים ומינימליסטיים או כאלה שהם יותר משוכללים ומורכבים. העלות של קעקוע צמיד קרסול תהיה תלויה בגודל ובמורכבות של העיצוב, כמו גם במיומנות של האמן. באופן כללי, אתה יכול לצפות לשלם בין 800-2000 ש"ח עבור עיצוב קטן ופשוט.

טִפּוּל עוֹקֵב

חשוב לטפל כראוי בקעקוע צמיד הקרסול שלך על מנת להבטיח שהוא ירפא כראוי ויראה במיטבו. לאחר קעקוע, עליך לשמור על האזור נקי ולחות. כדאי גם להימנע מאור שמש ישיר ומשחייה לפחות שבועיים. בנוסף, עליך להימנע מלקטוף או לשרוט את הקעקוע, מכיוון שהדבר עלול לגרום לו לדהות או להתעוות.

שולחן: טיפול לאחר טיפול קעקוע צמיד קרסול

פעולה תדירות
נקה את האזור עם מים וסבון פעמיים ביום
מרחו קרם לחות פעמיים ביום
הימנע מאור שמש ישיר תמיד
הימנעו משחייה לפחות שבועיים
הימנע מלקטוף או לגרד תמיד

חסרונות יתרונות

כמו כל סוג של אמנות גוף, לקעקועים של צמיד קרסול יש את היתרונות והחסרונות שלהם. הצד החיובי, הם קטנים יחסית ודיסקרטיים, מה שהופך אותם לבחירה טובה למי שרוצה קעקוע עדין. בנוסף, קל יחסית להסתיר אותם במידת הצורך. החיסרון, יכול להיות קשה לטפל בהם בגלל מיקומם. בנוסף, הם עלולים לדעוך עם הזמן עקב חשיפה לשמש וגורמים אחרים.

סיכום

קעקועים של צמיד קרסול הם בחירה מצוינת למי שרוצה אומנות גוף עדינה, אך מסוגננת. קל יחסית לטפל בהם, למרות שטיפול אחר מתאים הוא חיוני כדי להבטיח שהקעקוע ירפא כראוי ויראה במיטבו. בנוסף, העלות של קעקוע צמיד קרסול תהיה תלויה בגודל ובמורכבות של העיצוב, כמו גם במיומנות של האמן. בסופו של דבר, חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא אמן מנוסה ובעל מוניטין כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן