תרופות סבתא » מידע מקצועי » מידע מלא אודות: קעקועים קטנים לנשים עם משמעות
קעקועים קטנים לנשים עם משמעות

מידע מלא אודות: קעקועים קטנים לנשים עם משמעות

נשים נכנסות יותר ויותר לקעקועים ומתחילות להיות יצירתיות יותר עם העיצובים שלהן.

קעקועים קטנים יותר פופולריים הרבה יותר בשנים האחרונות. נשים רוצות להשוויץ בקעקועים שלהן אבל לא רוצות להיות נועזות או פוגעניות מדי. קעקועים קטנים יותר הם גם דרך מצוינת לבדוק אם אתה אוהב קעקוע לפני שאתה הולך על משהו גדול יותר.

מבחר של קעקועים בפרק כף היד לנשים ונערות מוצג להלן.

קעקועים בשורש כף היד של אינפיניטי

במתמטיקה, סימן האינסוף מציין בתחילה ערך אינסופי. עם זאת, בתור קעקוע, יש לו כעת קונוטציות חדשות. למספר 8 יש מראה של אמונה או אמונה נצחית.

גל קעקוע

מכיוון שהקווים נותנים לקעקוע תחושה של תנועה, קעקועים גל פופולריים. אבל כמו הקעקוע הזעיר הזה, המסר שלו חורג מעדינות ופשטות. קעקועי גל של אנשים רבים משמשים סמל לקשרים שלהם עם אמא טבע או למים. הם גם משמשים כתזכורת לכך שהכוח הוא רך.

מוזיקה וקעקוע יד מטוס

תו מייצג את האהבה למוזיקה. והמטוס מראה שהלובש נהנה לראות את העולם. הקעקוע האמנותי הזה משלב את שני המרכיבים כדי לתאר מטרת חיים – הבאת מוזיקה לכל אזור בעולם.

קעקוע צלב שורש כף היד

בגלל שאתה יכול לראות קעקוע פרק כף היד פשוט מרים את היד שלך, הם ייחודיים. אז, עבור קעקועים דתיים או סלוגן, פרק כף היד הוא מיקום טוב.

קעקוע לב

קעקועי לב מייצגים להט, תובנה ואהבה. יתר על כן, הם בדרך כלל אינם בצורת לב. אז, אם אתם מחפשים עיצוב ייחודי ופחות מסורתי, הקעקוע הזה עשוי לשמש כרעיון.

קעקוע כנפי מלאך

קעקועים עם כנפי מלאך הם מדהימים. הם מייצגים את השאיפה של הלובש לביטחון ועצמאות. הם יכולים לשמש גם אנדרטה לאהובים שהלכו לעולמם.

קעקוע אותיות “לנשום”.

קעקועים עם מילה אחת בלבד הם אידיאליים עבור פרק כף היד. אתה יכול למקם אותו אנכית בצד או אופקית, כמו זה, על פרק כף היד הפנימית.

קעקועים לגבר

קעקועים היו חלק מהתרבות האנושית במשך מאות שנים. הם צורת ביטוי ודרך להפגין את האישיות של האדם. קעקועים לגברים, במיוחד, פופולריים מכיוון שזו דרך עבורם להראות את גבריותם.

להלן כמה מעיצובי הקעקועים הטובים ביותר לגברים.

קעקוע פוטוריאליסטי

אנשים רבים מעדיפים עיצוב זה עבור הגדרות מורכבות, דרמטיות או קעקועים דיוקן. מציאת אמן קעקועים עם היכולות ליצור קעקוע פוטוריאליסטי עשויה לדרוש קצת חיפוש, אבל זה יהיה כדאי.

קעקוע גולגולת

במיוחד על בחורים, קעקועים בגולגולת הם בין תמונות הקעקוע הנפוצות ביותר שתמצאו. קעקועים בגולגולת יכולים לסמל דברים רבים ושונים, כגון תזכורת “ממנטו מורי” ל”זכור את המוות שלך” או תזכורת להפוך את חייך לחשובים. בעוד אמנות גוף גולגולת עכשווית יותר יכולה להיות תלת מימדית ולשלב הצללה מורכבת ומוטיבים אחרים, עיבודים מסורתיים נוטים לרוב להיות פשוטים וחד מימדיים.

קעקוע משפחתי

אחד הקעקועים הנפוצים ביותר שאתה עלול להיתקל בהם עשוי להיות קריצה למשפחתך. ישנן גישות אחרות, אבל המילה הפשוטה היא אחת.

זה מאפשר לך את היכולת לקבל קעקוע שהוא גם כיתוב יפה וגם בעל משמעות ברורה למדי. תרבויות רבות שמות דגש חזק על המשפחה, וקעקוע יכול לשמש תזכורת מתמדת לאחד ההיבטים המשמעותיים ביותר של החיים: המשפחה.

קעקוע דתי

אנשים רבים משתמשים בקעקועים כדרך להעביר מושגים אישיים חיוניים, כמו אמונתם הדתית. זה יכול ללבוש מגוון של צורות, כולל קעקועים של טקסטים וסמלים דתיים אהובים כמו כוכבים וצלבים.

קעקוע עוגן

עוגן שומר על ספינה במקומה במהלך סערה עזה, והוא גם מייצג תקווה, ביטחון, עקשנות ונחושות.

אנשים רבים כוללים לעתים קרובות תכונות נוספות, כגון גלים, ורדים או ציטוטים, בקעקוע העוגן שלהם. כמה אמירות נבונות כוללות “בן לוויה נאמן הוא עוגן בטוח” ו”אל לנו לעגון ספינה עם עוגן אחד, או את חיינו בתקווה אחת” מאת אפיקטטוס.

קעקוע צמיד לגבר

ניתן לראות גברים מתחומי חיים שונים, כולל הצבא, העיתונות, קבוצות ספורט ואחרים, עונדים סרטי זרוע. מעניין לציין שלהגדרה הנוכחית של זיהוי הקבוצה, הצוות, הדרגה או התפקיד שאליהם משתייך אדם יש קשר היסטורי ישיר.

הנה כמה השראות לקעקוע של סרט זרוע:

קעקועים באמה שבטיים שחורים

קעקועים באמה של רצועה שחורה שבטית מגיעים במגוון עיצובים, אך הם בעלי דמיון ובולט באופן עקבי. עם זאת, לקעקועים של הלהקה השחורה השבטית, יש ללא ספק ערך רב, ללא קשר לאופן שבו הם מעוצבים. המשמעויות של הסמלים שלהם לא תמיד ברורות, אבל אין להכחיש שתמיד יש להם הרבה משמעות.

קעקועים חדשניים של להקת אמה

כמה קעקועים על להקות האמה הם לא רק מסקרנים וייחודיים, אלא גם יצירתיים. זה עשוי להיות מדויק במובן זה שהם מחדשים בקעקוע, בין אם מבחינה אמנותית או פשוט מבחינה אסתטית. ההמצאה או הייחודיות שנוספה ליצירת קעקוע על ידי האמן במהלך הביצוע היא דוגמה נוספת לחידוש קעקוע.

קעקועים של להקת אמה נוצרית

קעקועים של רצועת זרוע נוצרית כוללים לעתים קרובות מאפיינים וסמלים ייחודיים של הדת, כולל הצלב או סמלים אחרים שנמצאים בשימוש נרחב בתרבות הנוצרית. לאנשים רבים יש רגשות חזקים מאוד לגבי קעקועים אלה מכיוון שהם יכולים לשמש כתזכורת מתמדת לדרך הרוחנית או האמונות הדתיות של האדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן