תרופות סבתא » מה ההבדל » קעקועים של אנג'לינה ג'ולי: מדריך מקיף
2023-04-23 00:42:00+02:00

קעקועים של אנג'לינה ג'ולי: מדריך מקיף

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי: מדריך מקיף

אנג'לינה ג'ולי היא אחת השחקניות האיקוניות ביותר של זמננו, והקעקועים שלה אייקוניים לא פחות. מקעקוע הגב ועד קעקוע הזרועות שלה, לג'ולי יש מגוון רחב של אמנות גוף שאספה במהלך השנים. במדריך המקיף הזה לקעקועים של אנג'לינה ג'ולי, נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על אמנות הגוף שלה, מהמשמעות מאחורי הקעקועים שלה ועד לסיפורים שמאחוריהם.

המשמעות מאחורי הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי

לקעקועים של אנג'לינה ג'ולי יש מגוון משמעויות, החל משמות ילדיה ועד לסמלים של כוח ואומץ. אחד הקעקועים האייקוניים ביותר שלה הוא הדרקון הגדול על גבה, אותו קיבלה בשנת 2004. הדרקון הוא סמל של כוח ואומץ, והוא גם תזכורת למורשת הקמבודית שלה. יש לה גם קעקוע של הקואורדינטות של מקומות הלידה של ילדיה, וזה תזכורת לאהבתה אליהם.

הסיפורים מאחורי הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי

לקעקועים של אנג'לינה ג'ולי יש כמה סיפורים מעניינים מאחוריהם. לדוגמה, קעקוע הדרקון שלה נעשה על ידי אמן קעקועים קמבודי, וזה היה מחווה לאביה המנוח, שהיה ממוצא קמבודי. יש לה גם קעקוע של תפילת פאלי בודהיסטית, שעשתה לכבוד אמה המנוחה.

קעקועים אחרים של אנג'לינה ג'ולי

בנוסף לקעקועים שהוזכרו לעיל, לאנג'לינה ג'ולי יש מגוון קעקועים אחרים. יש לה קעקוע של נמר על זרועה, שהוא סמל של כוח ואומץ. יש לה גם קעקוע של צלב על זרועה, וזה תזכורת לאמונתה. יש לה גם קעקוע של ביטוי לטיני על זרועה, שמתורגם ל"מה שמזין אותי גם הורס אותי".

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי והמשמעויות שלהם

לקעקועים של אנג'לינה ג'ולי יש מגוון משמעויות, החל משמות ילדיה ועד לסמלים של כוח ואומץ. קעקוע הדרקון שלה הוא סמל של כוח ואומץ, וזה גם תזכורת למורשת הקמבודית שלה. קעקוע הקואורדינטות שלה הוא תזכורת לאהבתה לילדיה. קעקוע הנמר שלה הוא סמל של כוח ואומץ. קעקוע הצלב שלה הוא תזכורת לאמונה שלה. קעקוע הביטוי הלטיני שלה מתורגם ל"מה שמזין אותי גם הורס אותי".

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי והסיפורים שלהם

לקעקועים של אנג'לינה ג'ולי יש כמה סיפורים מעניינים מאחוריהם. קעקוע הדרקון שלה נעשה על ידי אמן קעקועים קמבודי, וזה היה מחווה לאביה המנוח, שהיה ממוצא קמבודי. קעקוע התפילה הבודהיסטי שלה בפאלי נעשה לכבוד אמה המנוחה. קעקוע הנמר שלה הוא סמל של כוח ואומץ. קעקוע הצלב שלה הוא תזכורת לאמונה שלה. קעקוע הביטוי הלטיני שלה נוצר בהשראת ציטוט של המשוררת ריינר מריה רילקה.

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי ומשמעותם

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי הם השתקפות של חייה וערכיה. הקעקועים שלה הם תזכורת למורשת שלה, לאמונה שלה, לאהבתה לילדיה ולכוחה ואומץ ליבה. הם תזכורת לאנשים ולדברים שחשובים לה, והם תזכורת לחוסן ולנחישות שלה. הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי הם ייצוג יפהפה של חייה וערכיה, והם מזכירים את החוזק והאומץ שלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן