תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים של דיוויד בקהאם – מדריך מקיף
2023-07-14 17:58:00+02:00

קעקועים של דיוויד בקהאם – מדריך מקיף

היכרות עם קעקועים של דיוויד בקהאם

דייוויד בקהאם הוא שחקן כדורגל מקצועני אנגלי לשעבר, אייקון אופנה ושגריר עולמי לספורט. הוא ידוע גם בקעקועים שלו, שהפכו לחלק מזהותו. לבקהאם יש למעלה מ-40 קעקועים, המכסים חלקים שונים בגופו, כולל הגב, הידיים, החזה והרגליים. הקעקועים שלו נעים בין סמלים משמעותיים לעיצובים מופשטים.

כלומר מאחורי קעקועים של דיוויד בקהאם

הקעקועים של בקהאם הם יותר מסתם אמנות גוף; הם סמלים לחייו ולאמונותיו. רוב הקעקועים של בקהאם הם משמעותיים ויש להם משמעות מיוחדת עבורו. הנה כמה מהקעקועים המשמעותיים ביותר שיש לבקהאם:

ספרות רומיות

לבקהאם יש קעקוע של ספרות רומיות על זרועו השמאלית, המסמנים את יום הולדתה של אשתו ויקטוריה בקהאם. על הקעקוע כתוב "VII.IV.MMVI", המייצג את התאריך 4 ביולי 2006. זה היה תאריך החתונה שלהם.

כנפי מלאך

לבקהאם יש קעקוע של כנפי מלאך על הגב, שהוא מחווה לאמו, סנדרה ווסט. הקעקוע נעשה לכבודה לאחר פטירתה ב-2009.

לַחֲצוֹת

לבקהאם יש קעקוע של צלב על צווארו, שהוא סמל לאמונתו. הוא נוצרי אדוק והצלב הוא תזכורת לאמונתו.

המשמעות של קעקועים של דיוויד בקהאם

בנוסף למשמעות מיוחדת, הקעקועים של בקהאם הם גם ייצוג של סגנונו ואישיותו. בקהאם ידוע בסגנונו ובחוש האופנתי שלו, והקעקועים שלו הם הרחבה של זה. הקעקועים שלו הם השתקפות של אישיותו ואמונותיו. הקעקועים של בקהאם הם גם סוג של ביטוי עצמי. הוא אמר שהקעקועים שלו הם דרך עבורו לבטא את עצמו ולהראות את האני האמיתי שלו. הוא גם אמר שהם תזכורת לחייו ולאנשים שהיו חשובים לו.

עלות קעקועים של דיוויד בקהאם

העלות של קעקוע תלויה בגודל ובמורכבות העיצוב. הקעקועים של בקהאם הם די מורכבים ומפורטים, כך שהם צפויים לעלות יותר מהקעקוע הממוצע. בקהאם אמר שהוא הוציא מעל 5,000 ש"ח על הקעקועים שלו.

סיכום

הקעקועים של דיוויד בקהאם הם ייצוג של חייו ואמונותיו. הם סמלים משמעותיים שיש להם משמעות מיוחדת עבורו. הקעקועים שלו משקפים גם את סגנונו ואישיותו, והם סוג של ביטוי עצמי. העלות של קעקוע כמו של בקהאם יכולה להיות די יקרה, אבל עבורו זו השקעה משתלמת.

דעה אישית

אני חושב שהקעקועים של דיוויד בקהאם הם מאוד משמעותיים ואישיים עבורו. הקעקועים שלו הם השתקפות של חייו ואמונותיו, והם דרך עבורו לבטא את עצמו. אני גם חושב שהקעקועים שלו הם דרך מצוינת להראות את הסגנון והאישיות שלו. מדהים לראות איך אדם אחד יכול להשתמש בקעקועים כדי לספר את הסיפור שלו ולהביע את עצמו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן