תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים של קארה Delevingne – כל מה שאתה צריך לדעת
2023-06-29 18:16:00+02:00

קעקועים של קארה Delevingne – כל מה שאתה צריך לדעת

מהם קעקועים של קארה דלווינגנה?

קארה דלווינגן היא דוגמנית, שחקנית וזמרת בריטית שידועה בסגנונה הייחודי והקעקועים שלה. יש לה בסך הכל תשעה קעקועים, שלכולם יש משמעות מיוחדת עבורה. הקעקועים שלה נעים בין עיצובים קטנים ועדינים לחתיכות גדולות ונועזות. הנה פירוט של כל הקעקועים שיש לקארה דלווינגן ומה המשמעות שלהם עבורה.

המשמעות מאחורי קעקועים של קארה דלווינגנה

הקעקוע הראשון של קארה דלווינגן היה אריה על האצבע שלה. זהו סמל של כוח וחוזק ומייצג את מזלה, מזל אריה. יש לה גם עין מקועקעת על האצבע, שהיא סמל של הגנה ומזל טוב. הקעקוע המזוהה ביותר של קארה Delevingne הוא האריה על צווארה. זהו סמל של אומץ ואומץ ומהווה תזכורת להישאר חזקה ולהילחם על מה שהיא מאמינה בו. יש לה גם כוכב קטן מקועקע על צווארה, שהוא סמל לתקווה ואופטימיות. על זרועה הימנית, קארה דלווינגן יש קעקוע של ורד. קעקוע זה הוא סמל של אהבה ויופי והוא תזכורת תמיד להישאר נאמנה לעצמה. יש לה גם קעקוע של סהר על זרועה, שהוא סמל להגנה והדרכה. הקעקוע האחרון של קארה דלווינגן הוא זוג כנפי מלאך על גבה. קעקוע זה הוא סמל לחופש ואומץ והוא תזכורת להגיע תמיד לחלומותיה.

מה נתן השראה לקארה דלווינגנה לעשות קעקועים?

קארה דלווינגן אמרה בראיונות שהקעקועים שלה כולם משמעותיים עבורה ויש להם משמעות מיוחדת עבורה. היא אמרה שהיא עושה קעקועים כדי להזכיר לעצמה דברים שחשובים לה וכדי להישאר נאמנה לעצמה. קארה דלווינגן גם אמרה שהקעקועים שלה הם סוג של ביטוי עצמי ושהם דרך עבורה לבטא אותה אִינְדִיבִידוּאָלִיוּת. היא אמרה שהם דרך עבורה להראות לעולם מי היא ובמה היא מייצגת.

כמה עולים קעקועים של קארה דלווינגנה?

העלות של קעקועים של קארה Delevingne תשתנה בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. ככלל, קעקועים קטנים ופשוטים יעלו בין 500-1,000 ש"ח, בעוד קעקועים גדולים יותר ומורכבים יותר יכולים לעלות עד 5,000 ש"ח.

סיכום

לקארה דלווינגן יש בסך הכל תשעה קעקועים, שלכולם יש משמעות מיוחדת עבורה. הקעקועים שלה נעים בין עיצובים קטנים ועדינים לחתיכות גדולות ונועזות. הם סוג של ביטוי עצמי ודרך עבורה להראות לעולם מי היא ובמה היא מייצגת. עלות הקעקועים של קארה דלווינגן תשתנה בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב, אך בדרך כלל תנוע בין 500-5,000 ₪. למידע נוסף על קעקועים של קארה Delevingne, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן