תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים של קיילי ג'נר – כל מה שאתה צריך לדעת
2023-07-01 05:00:00+02:00

קעקועים של קיילי ג'נר – כל מה שאתה צריך לדעת

קולקציית הקעקועים של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר היא אחת הדמויות האיקוניות ביותר בעולם. הסגנון שלה, היופי שלה והקעקועים שלה הפכו אותה לקנבס מהלך לכמה מהקעקועים האיקוניים ביותר בעולם. מהשפתיים ועד לזרועותיה, קיילי הפכה לקנבס מהלך עבור כמה מהקעקועים האיקוניים ביותר בעולם. הקעקועים של קיילי ג'נר נעים מעיצובים פשוטים ועד לפריטים מורכבים שנוצרו בקפידה על ידי כמה מאמני הקעקועים הטובים בעולם. יש לה קעקועים על הידיים, הצוואר, פרקי הידיים ואפילו הגב. חלק מהקעקועים שלה קטנים ועדינים, בעוד שאחרים גדולים ונועזים. הקעקועים של קיילי מייצגים את הסגנון והאישיות הייחודיים שלה. הקעקועים שלה הם לעתים קרובות בהשראת משפחתה, חבריה ומנסיעותיה. יש לה קעקועים שעושים כבוד לסבתה, לאחיותיה ולאביה המנוח. יש לה גם קעקועים שמייצגים את אהבתה לאופנה, מוזיקה ואמנות.

הקעקועים הכי איקוניים של קיילי ג'נר

אחד הקעקועים האייקוניים ביותר של קיילי ג'נר הוא הלב האדום על זרועה השמאלית. הקעקוע הזה נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים JonBoy והוא מחווה לאביה המנוח, רוברט קרדשיאן. הקעקוע הוא עיצוב פשוט אך משמעותי שעושה כבוד למורשת אביה. עוד אחד מהקעקועים האיקוניים של קיילי ג'נר הוא הפרפר על זרועה הימנית. הקעקוע הזה נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים ד"ר וו והוא מחווה לסבתה, מרי ג'ו שאנון. הפרפר הוא סמל לשינוי, המהווה מחווה הולמת לחיי סבתה. לקיילי ג'נר יש גם קעקוע של ורד על הצוואר. הקעקוע הזה נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים Bang Bang והוא מחווה לאחותה, קנדל ג'נר. הוורד הוא סמל ליופי ולאהבה, המהווה מחווה הולמת לאחותה. לקיילי ג'נר יש גם קעקוע של מלאך על פרק כף היד השמאלית שלה. הקעקוע הזה נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים ד"ר וו והוא מחווה לאביה המנוח, רוברט קרדשיאן. המלאך הוא סמל להגנה, המהווה מחווה הולמת לזכרו של אביה.

מחירי הקעקועים של קיילי ג'נר

הקעקועים של קיילי ג'נר הם מהקעקועים המבוקשים בעולם. מחירי הקעקועים שלה נעים בין 1,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. הקעקועים של קיילי ג'נר נעשים על ידי כמה מאמני הקעקועים הטובים בעולם. האמנים שעשו את הקעקועים שלה כוללים את ג'ונבוי, ד"ר וו ובנג בנג.

הסרת קעקועים של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר הסירה כמה מהקעקועים שלה. הסירו לה קעקועים מזרועותיה, צווארה ומפרקי הידיים. תהליך ההסרה נעשה בטכנולוגיית לייזר ויכול להיות די יקר. עלות הסרת הקעקועים יכולה לנוע בין 5,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות הקעקוע.

השראת הקעקועים של קיילי ג'נר

הקעקועים של קיילי ג'נר הם לעתים קרובות בהשראת משפחתה, חבריה ומנסיעותיה. יש לה קעקועים שעושים כבוד לסבתה, לאחיותיה ולאביה המנוח. יש לה גם קעקועים שמייצגים את אהבתה לאופנה, מוזיקה ואמנות. הקעקועים של קיילי ג'נר הם השתקפות של הסגנון והאישיות הייחודיים שלה. הם דרך עבורה לבטא את האינדיבידואליות שלה ולחלוק כבוד לאנשים ולמקומות שהיו חשובים לה. הקעקועים של קיילי ג'נר הם כמה מהקעקועים האיקוניים ביותר בעולם. מהשפתיים ועד לזרועותיה, קיילי הפכה לקנבס מהלך עבור כמה מהקעקועים האיקוניים ביותר בעולם. הקעקועים שלה מייצגים את הסגנון והאישיות הייחודיים שלה והם שיקוף של האינדיבידואליות שלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן