תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקוע כתף לבן – הטרנד האחרון
2023-07-25 14:18:00+02:00

קעקוע כתף לבן – הטרנד האחרון

מהו קעקוע כתף לבן?

קעקועים בכתף לבנים הם קעקועים שנעשים על הכתף ונעשים לרוב בדיו לבן. קעקועי דיו לבן הפכו פופולריים בשנים האחרונות, מכיוון שהם עדינים וניתן לעשות אותם כדי להדגיש אזור בגוף. קעקועי כתף לבנים יכולים להתבצע במגוון עיצובים, מצורות וקווים פשוטים ועד עיצובים משוכללים המכסים את כל הכתף.

למה לצפות כשמקבלים קעקוע כתף לבן

קעקוע כתף לבן דומה לביצוע כל קעקוע אחר. תצטרך למצוא אמן קעקועים בעל מוניטין שמנוסה בביצוע קעקועים בדיו לבן. האמן ידון איתך בעיצוב ובגודל הקעקוע, ולאחר מכן יצייר את העיצוב על הכתף. לאחר מכן, אמן הקעקועים ישתמש במחט סטרילית כדי להזריק את הדיו הלבן לעור. התהליך כולו אורך בדרך כלל כשעה.

מדוע קעקוע כתף לבן הופכים פופולריים

קעקועים בכתף לבנים הופכים פופולריים יותר ויותר מכמה סיבות. ראשית, הם עדינים וניתן לעשות אותם במגוון גדלים ועיצובים. הם גם ייחודיים וניתן להשתמש בהם כדי להדגיש אזור בגוף. בנוסף, קעקועי דיו לבן עמידים יותר בפני דהייה מאשר קעקועי דיו שחורים מסורתיים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת למי שרוצה קעקוע שיחזיק מעמד.

העלות של קעקוע כתף לבן

העלות של קעקועים בכתף הלבנה תשתנה בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. ככלל, עלות קעקוע כתף לבן תנוע בין 500-2000 ₪. העלות תהיה תלויה גם בניסיון של אמן הקעקועים, כמו גם במיקום הקעקוע.

טיפול לאחר לקעקוע כתף לבן

טיפול לאחר עבור קעקועים בכתף לבנים דומה לטיפול לאחר עבור כל קעקוע אחר. כדאי לשמור על האזור נקי ולחות, ולהימנע מחשיפת המקום לאור שמש ישיר. כדאי גם להימנע משחייה או טבילה באמבטיה בשבועות הראשונים לאחר הקעקוע.

דעה אישית

אני חושב שקעקועי כתפיים לבנים הם דרך מצוינת להביע את עצמך ולהשוויץ בסגנון הייחודי שלך. הם עדינים וניתן לעשות אותם במגוון עיצובים, כך שתוכל למצוא משהו שמתאים לאישיות שלך. אני חושב שהם גם בחירה מצוינת למי שרוצה קעקוע שיחזיק מעמד, מכיוון שקעקועים עם דיו לבן עמידים יותר בפני דהייה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן