תרופות סבתא » מידע מקצועי » רעיונות למשחקי קעקועים מהנים ויצירתיים
2023-06-15 04:35:00+02:00

רעיונות למשחקי קעקועים מהנים ויצירתיים

משחקי מסיבת קעקועים

מסיבות קעקועים הן דרך נהדרת להיפגש עם חברים ובני משפחה וליהנות קצת. בין אם אתה מחפש משהו קלאסי או משהו קצת יותר יצירתי, יש הרבה משחקי קעקוע שאתה יכול לנסות. ממשחקי ניחוש קעקועים ועד קעקועים עשה זאת בעצמך, יש משהו לכולם. הנה כמה מהרעיונות האהובים עלינו למשחקי מסיבת קעקועים.

משחק ניחוש קעקועים

משחק ניחוש הקעקועים הוא דרך מצוינת לגרום לכולם להיות מעורבים במסיבה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעשות כמה קעקועים זמניים ולבקש מכל אדם לבחור אחד. לאחר מכן, כולם מנחשים בתורו באיזה קעקוע האדם השני בחר. האדם עם הניחושים הנכונים ביותר מנצח.

משחק ציור קעקועים

המשחק הזה מושלם למי שהם קצת יותר יצירתיים. כל מה שאתה צריך זה קצת נייר ועטים. בקש מכולם לצייר עיצוב קעקוע על הנייר שלו ואז תבקש מכולם לנחש איזה קעקוע שייך למי. האדם עם הניחושים הנכונים ביותר מנצח.

קעקועים עשה זאת בעצמך

אם אתה מרגיש קצת יותר הרפתקני, למה שלא תנסה לעשות קעקועים משלך? כל מה שאתה צריך זה נייר קעקוע זמני ומדפסת הזרקת דיו. אתה יכול למצוא מגוון רחב של עיצובים באינטרנט או ליצור משלך. לאחר שהעיצוב שלך מוכן, פשוט הדפיס אותו על נייר הקעקוע ופעל לפי ההוראות שעל האריזה. תוך זמן קצר יהיו לך קעקועים מותאמים אישית משלך.

מירוץ ממסר קעקועים

המשחק הזה מושלם לקבוצות גדולות יותר. כל מה שאתה צריך זה כמה קעקועים זמניים וטיימר. בקש מכל צוות לבחור קעקוע ואז לגרום להם להתחרות כדי לראות מי יכול לשים את הקעקוע הכי מהר. הקבוצה עם הזמן המהיר ביותר מנצחת.

קעקוע טריוויה

בדוק את הידע שלך על קעקועים עם משחק טריוויה מהנה זה. בקש מכולם לרשום כמה שאלות על קעקועים ואז כל אחד יענה עליהם בתורו. האדם עם התשובות הנכונות ביותר מנצח.

רולטת קעקועים

המשחק הזה מושלם למי שמרגיש קצת נועז. כל מה שאתה צריך זה כמה קעקועים זמניים וטיימר. בקש מכל אדם לבחור קעקוע ואז לגרום לו להתחרות כדי לראות מי יכול לשים את הקעקוע הכי מהר. האדם עם הזמן המהיר ביותר מנצח. לא משנה באיזה סוג משחק מסיבת קעקועים תבחר, תהיה בטוח שתהנה. אז קח כמה חברים, כמה קעקועים זמניים, והתכונן ללילה של כיף!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן