תרופות סבתא » מידע מקצועי » שעות פתיחה של סטודיו קעקועים תל אביב | מכוני קעקועים בישראל
2023-06-21 18:24:00+02:00

שעות פתיחה של סטודיו קעקועים תל אביב | מכוני קעקועים בישראל

שעות פתיחה של סטודיו קעקועים תל אביב

מחפשים מקום מצוין לעשות קעקוע בתל אביב? סטודיו קעקועים תל אביב הוא המקום ללכת אליו. עם מגוון רחב של עיצובים וסגנונות, תמצא משהו שמתאים לך. המשיכו לקרוא כדי לגלות עוד על הסטודיו, כולל שעות פתיחה ושירותים.

מתי סטודיו קעקועים תל אביב פתוח?

סטודיו קעקועים תל אביב פתוח בין השעות 10:00-21:00, שבעה ימים בשבוע. הסטודיו פתוח לכניסות, אך מומלץ להתקשר מראש לקביעת תור. זה יבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר האפשרי, ושהאמן יהיה זמין כשתגיעו.

אילו שירותים מציע סטודיו קעקועים תל אביב?

בסטודיו תל אביב קעקועים תוכלו לקבל מגוון סגנונות קעקועים, ביניהם מסורתיים, שבטיים, יפניים ועוד. הסטודיו מציע גם שירותי פירסינג בגוף, וכן איפור קבוע והסרת קעקועים בלייזר. האמנים מנוסים ומיומנים מאוד, והם יעבדו איתך כדי ליצור עיצוב ייחודי המושלם עבורך.

אפשרויות תמחור ותשלום בסטודיו לקעקועים תל אביב

המחירים בסטודיו לקעקועים תל אביב משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע. הסטודיו מקבל מזומן, כרטיסי אשראי ופייפאל. כמו כן, ניתן להשתמש במערכת ההזמנות המקוונת של הסטודיו לתשלום מראש על הקעקוע.

בקר היום בסטודיו לקעקועים בתל אביב

אם אתם מחפשים מקום מצוין לעשות קעקוע בתל אביב, בקר בסטודיו תל אביב לקעקועים. הסטודיו פתוח שבעה ימים בשבוע, והאמנים מנוסים ומיומנים ביותר. כמו כן, תוכלו להיעזר במערכת ההזמנות המקוונת של הסטודיו לתשלום מראש על הקעקוע שלכם. עם מגוון רחב של עיצובים וסגנונות, אתה בטוח תמצא משהו שמתאים לך. בקרו עוד היום בסטודיו לקעקועים בתל אביב וקבלו את קעקוע החלומות שלכם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן