תרופות סבתא » מידע מקצועי » אלירן ביטון – דוגמן קעקועים
2023-05-04 08:49:00+02:00

אלירן ביטון – דוגמן קעקועים

מי זה אלירן ביטון?

אלירן ביטון הוא דוגמן קעקועים ישראלי, יליד שנת 1990. הוא דוגמן מצליח ומעורר השראה, שהתארח במגזינים כמו ווג ו-GQ. אלירן ידוע בסגנונו הייחודי ובקעקועים המרשימים שלו, שהפכו אותו לכוכב בתעשיית הקעקועים.אלירן הוא דוגמן מקצועי כבר למעלה מעשור, והופיע במספר רב של קמפיינים ופרסומות. הוא גם הופיע במספר קליפים, כמו גם בתוכניות טלוויזיה. אלירן מהווה השראה לאנשים רבים, והסיפור שלו הוא סיפור של נחישות ועבודה קשה.

הקריירה של אלירן ביטון

הקריירה של אלירן ביטון החלה כשהחל לדגמן בגיל 18. הוא הפך מהר מאוד לכוכב בתעשיית הקעקועים, וסגנונו הייחודי וקעקועים המרשימים הבחינו על ידי אנשים רבים. הוא הופיע במספר מגזינים, כולל ווג ו-GQ, וכן הופיע במספר קליפים. אלירן גם הופיע במספר תוכניות טלוויזיה, כולל בתוכנית הישראלית הפופולרית "The Voice". הוא גם הופיע במספר קמפיינים ופרסומות, והוא חלק מסצנת האופנה הישראלית כבר למעלה מעשור.

הקעקועים של אלירן ביטון

אלירן ביטון ידוע בקעקועים המרשימים שלו, שהפכו לחלק מובהק מהלוק שלו. הקעקועים שלו בהשראת תרבויות וסגנונות שונים, ולעתים קרובות הם מורכבים ומפורטים. אלירן אמר שהקעקועים שלו הם השתקפות של הסיפור שלו, ושהוא אוהב לספר את הסיפור שלו דרך הקעקועים שלו. הקעקועים של אלירן הם לרוב צבעוניים ומפורטים, והוא מרבה להשתמש בסמלים ובאייקונים כדי לספר את הסיפור שלו. הוא אמר שהוא אוהב להשתמש בקעקועים שלו כדי לבטא את עצמו ולספר את הסיפור שלו.

מסע ההשראה של אלירן ביטון

אלירן ביטון עבר מסע מעורר השראה, והסיפור שלו הוא סיפור של נחישות ועבודה קשה. הוא אמר שהוא מעולם לא ויתר על החלום שלו להיות דוגמן מצליח ושהוא עבד קשה כדי שזה יקרה. הסיפור של אלירן הוא סיפור של התמדה ומסירות, והוא אמר שהוא מאמין שהכל אפשרי אם שמים לב. דעתך לזה. הוא מהווה השראה לאנשים רבים, והסיפור שלו הוא סיפור של נחישות ועבודה קשה.

המחירים של אלירן ביטון

אלירן ביטון הוא דוגמן מצליח, ומחיריו עבור שירותיו משקפים את הצלחתו. הוא גובה 600 שקל למפגש של שעה, ו-1000 שקל לשעתיים. הוא גם גובה 1500 שקל למפגש של שלוש שעות ו-2500 שקל לארבע שעות.

שֵׁרוּת מחיר (ש"ח)
מפגש של שעה 600
מפגש של 2 שעות 1000
מפגש בן 3 שעות 1500
מפגש של 4 שעות 2500

אלירן ביטון הוא דוגמן מרשים ומעורר השראה, והסיפור שלו הוא סיפור של נחישות ועבודה קשה. הוא מופיע במספר רב של מגזינים, קמפיינים ופרסומות, והוא חלק מסצנת האופנה הישראלית כבר למעלה מעשור. אלירן הוא דוגמן מצליח, והקעקועים המרשימים והסגנון הייחודי שלו הפכו אותו לכוכב בתעשיית הקעקועים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן