תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים של דקוטה ג'ונסון: מה שאתה צריך לדעת על אמנות הגוף שלה
2023-05-15 17:01:00+02:00

קעקועים של דקוטה ג'ונסון: מה שאתה צריך לדעת על אמנות הגוף שלה

מי זאת דקוטה ג'ונסון?

דקוטה ג'ונסון היא שחקנית ודוגמנית אמריקאית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כאנסטסיה סטיל בסדרת הסרטים "חמישים גוונים של אפור". היא גם שיחקה בסרטים אחרים כמו הרשת החברתית, איך להיות רווקה ו-Suspiria. ג'ונסון היא גם בתם של השחקנים דון ג'ונסון ומלאני גריפית'.

מהם הקעקועים של דקוטה ג'ונסון?

לדקוטה ג'ונסון יש כמה קעקועים על גופה, כולל יונק דבש על השכמה הימנית, נחש על האמה השמאלית, ורד על פרק כף יד ימין ולב על הקרסול השמאלי. יש לה גם "V" על פרק כף היד הימנית, שלפי השמועות עומד על שם אביה, דון ג'ונסון.

המשמעות מאחורי הקעקועים של דקוטה ג'ונסון

לפי השמועות, הקעקוע של יונק הדבש על הכתף הימנית של ג'ונסון הוא מחווה לסבתה, שנפטרה בשנת 2018. קעקוע הנחש על האמה השמאלית מסמל טרנספורמציה ולידה מחדש. אומרים שקעקוע הוורד על פרק כף ידה הימני הוא סמל לאהבתה לאמה, מלאני גריפית'. אומרים שקעקוע הלב בקרסולה השמאלי הוא מחווה לאביה, דון ג'ונסון. לפי השמועות, ה-"V" על פרק ידה הימני הוא הומאז' לשם אביה, דון ג'ונסון.

הסיפורים מאחורי הקעקועים של דקוטה ג'ונסון

על פי הדיווחים, הקעקוע של יונק הדבש נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים ד"ר וו בלוס אנג'לס. על פי הדיווחים, קעקוע הנחש נעשה בניו יורק על ידי אמן הקעקועים JonBoy. על פי הדיווחים, קעקוע הוורד נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים ד"ר וו בלוס אנג'לס. על פי הדיווחים, קעקוע הלב נעשה על ידי אמן הקעקועים JonBoy בניו יורק. על פי הדיווחים, הקעקוע "V" נעשה על ידי אמן הקעקועים JonBoy בניו יורק.

שאלות ותשובות

ש: כמה קעקועים יש לדקוטה ג'ונסון?

ת: לדקוטה ג'ונסון יש חמישה קעקועים: יונק דבש על השכמה הימנית שלה, נחש על האמה השמאלית, ורד על פרק כף ידה הימני, לב על קרסול שמאל ו"V" על פרק כף יד ימין.

ש: מה המשמעות מאחורי קעקוע יונק הדבש של דקוטה ג'ונסון?

ת: הקעקוע של יונק הדבש על הכתף הימנית של ג'ונסון הוא השמועות כמחווה לסבתה, שנפטרה ב-2018.

ש: מי עשה את הקעקועים של דקוטה ג'ונסון?

ת: הקעקוע של יונק הדבש נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים ד"ר וו בלוס אנג'לס. על פי הדיווחים, קעקוע הנחש נעשה בניו יורק על ידי אמן הקעקועים JonBoy. על פי הדיווחים, קעקוע הוורד נעשה על ידי אמן הקעקועים המפורסמים ד"ר וו בלוס אנג'לס. על פי הדיווחים, קעקוע הלב נעשה על ידי אמן הקעקועים JonBoy בניו יורק. על פי הדיווחים, הקעקוע "V" נעשה על ידי אמן הקעקועים JonBoy בניו יורק.

ש: כמה עלו הקעקועים של דקוטה ג'ונסון?

ת: העלות המדויקת של הקעקועים של דקוטה ג'ונסון אינה ידועה, אך ההערכה היא שכל קעקוע עלה בסביבות 500 ש"ח.

סיכום

דקוטה ג'ונסון היא שחקנית ודוגמנית אמריקאית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כאנסטסיה סטיל בסדרת הסרטים "חמישים גוונים של אפור". יש לה כמה קעקועים על גופה, כולל יונק דבש על השכמה הימנית, נחש על האמה השמאלית, ורד על פרק כף היד הימני ולב על הקרסול השמאלי. לפי השמועות הקעקוע של יונק הדבש הוא מחווה לסבתה, בעוד שקעקוע הנחש מסמל טרנספורמציה ולידה מחדש. אומרים שקעקוע הוורד הוא סמל לאהבתה לאמה, וקעקוע הלב הוא מחווה לאביה. לפי השמועות הקעקוע "V" הוא הומאז' לשם אביה, דון ג'ונסון. כל קעקוע עלה בסביבות 500 ש"ח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן