תרופות סבתא » מידע מקצועי » איזה אחוז מהבנות אוהבות קעקועים?
2023-05-31 16:18:00+02:00

איזה אחוז מהבנות אוהבות קעקועים?

מבוא לקעקועים

קעקועים הפכו פופולריים יותר ויותר במהלך השנים האחרונות. למרות שהם אולי נתפסו כטאבו בעבר, הם מקובלים כיום ונראים כצורה של ביטוי עצמי. אבל האם נשים מעדיפות קעקועים על פני גברים? איזה אחוז מהבנות אוהבות קעקועים? אנו חוקרים את התשובה לשאלה זו ועוד במאמר זה.

ההיסטוריה של קעקועים

קעקועים קיימים כבר מאות שנים. למעשה, הם נמצאו על מומיות המתוארכות לשנת 4,000 לפני הספירה. קעקועים שימשו כצורה של ביטוי, הגנה וקישוט. הם שימשו גם כדי לסמן מעמד, דרגה, ואפילו השתייכות דתית.בעבר, קעקועים נתפסו כסימן של מרד, ובמידה רבה זלזלו בהם. עם זאת, בשנים האחרונות קעקועים הפכו מקובלים יותר ויותר ואף נתפסים כסוג של אמנות.

קעקועים ומגדר

קעקועים נתפסים לעתים קרובות כצורת ביטוי גברית. אין זה מפתיע כי יותר גברים מנשים יש קעקועים. לפי סקר שנערך ב-2019, ל-32% מהגברים היה קעקוע אחד לפחות, לעומת 25% בלבד מהנשים.

איזה אחוז מהבנות אוהבות קעקועים?

למרות העובדה שליותר גברים מנשים יש קעקועים, יותר נשים מגברים דווקא אוהבות קעקועים. לפי סקר שנערך ב-2019, 60% מהנשים אמרו שהן אוהבות קעקועים, לעומת רק 50% מהגברים.

למה נשים אוהבות קעקועים?

ישנן מספר סיבות מדוע נשים עשויות להעדיף קעקועים על פני גברים. עבור חלק, ניתן לראות קעקועים כצורה של ביטוי עצמי. ניתן לראות בהם גם דרך להראות את הסגנון והאישיות האישיים שלהם.

אילו סוגי קעקועים נשים מעדיפות?

כשזה מגיע לקעקועים, נשים נוטות להעדיף קעקועים קטנים יותר ודיסקרטיים יותר. הם גם נוטים להעדיף עיצובים נשיים יותר, כמו פרחים, לבבות ופרפרים.

העלות של קעקועים

העלות של קעקועים יכולה להשתנות מאוד בהתאם לגודל, המורכבות והמיקום של העיצוב. באופן כללי, קעקוע קטן ופשוט יכול לעלות בין 200-500 ₪. עם זאת, עיצובים מורכבים יותר יכולים לעלות עד 1,000 ₪.

סיכום

קעקועים הפכו פופולריים יותר ויותר במהלך השנים האחרונות. בעוד שליותר גברים מנשים יש קעקועים, יותר נשים מגברים באמת אוהבות קעקועים. לפי סקר שנערך ב-2019, 60% מהנשים אמרו שהן אוהבות קעקועים, לעומת 50% בלבד מהגברים. עלות הקעקועים יכולה להשתנות מאוד, אבל באופן כללי, קעקוע קטן ופשוט יכול לעלות בין 200-500 ש"ח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן