תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקוע רחובות: קבל דיו על ידי איש מקצוע
2023-05-05 13:50:00+02:00

קעקוע רחובות: קבל דיו על ידי איש מקצוע

מה כדאי לדעת לפני שעושים קעקוע ברחובות

אם אתם שוקלים לעשות קעקוע ברחובות, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתצעדו. קעקועים הם מחויבות, ואתה רוצה לוודא שאתה עושה את זה מהסיבות הנכונות ושאתה מקבל את האיכות הטובה ביותר שאפשר. הנה מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ברחובות.

מציאת קעקוע מתאים ברחובות

הצעד הראשון לקעקוע ברחובות הוא למצוא את האמן המתאים. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הקעקוע האיכותי ביותר האפשרי. עשה את המחקר שלך וחפש ביקורות של אמני קעקועים שונים באזור. בדוק את תיקי העבודות שלהם וודא שאתה מרגיש בנוח עם הסגנון ורמת המיומנות שלהם. לאחר שבחרתם את האמן הנכון, הקפידו לקבוע פגישה. רוב המקעקעים ברחובות דורשים תורים ואתם לא רוצים להופיע ולהידחות. ודא שאתה שואל גם על המדיניות שלהם לגבי הפקדות וביטולים.

מתכוננים לפגישת הקעקוע שלך

לאחר שבחרתם את המקעקע שלכם וקבעתם תור, הגיע הזמן להתכונן לפגישה. ודא שאתה נח היטב ולחות לפני שאתה נכנס פנימה. הימנע משתיית אלכוהול בלילה הקודם וודא שאתה ניזון היטב. כמו כן, תרצה ללבוש בגדים רפויים ונוחים שיאפשרו לך לגשת בקלות לאזור המיועד לקעקוע. כמו כן, וודא שחשבת על העיצוב שלך. רוב המקעקעים ברחובות ישמחו לעזור לכם להמציא עיצוב, אבל עדיף לבוא עם רעיון מה אתם רוצים. הביאו תמונות עזר והיו מוכנים לדון ברעיונות שלכם עם האמן שלכם.

תהליך הקעקוע

כשתגיע לפגישה שלך, האמן שלך יעבור איתך על העיצוב ויוודא שאתה מרוצה ממנו. לאחר מכן הם יעבירו את העיצוב על העור שלך ויתחילו בתהליך הקעקוע. בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע, השלמתו עשויה להימשך בין מספר דקות למספר שעות. האמן שלך ידאג שיהיה לך נוח לאורך כל התהליך, וייקח הפסקות בעת הצורך. הם גם יהיו בטוחים להסביר לך את תהליך הטיפול לאחר היציאה.

מחירי קעקועים ברחובות

מחיר קעקוע ברחובות יכול להשתנות בהתאם לגודל, מורכבות ומיקום הקעקוע. רוב הקעקועים נעים בין 200-400 ש"ח, אך חלקים גדולים יותר או מורכבים יותר יכולים להיות יקרים יותר. עדיף לדון על המחיר עם האמן שלך לפני שתתחיל.

טיפול אחר עבור הקעקוע שלך

לאחר שעזבת את מכון הקעקועים, חשוב לטפל בקעקוע החדש שלך. האמן שלך יספק לך הוראות טיפול לאחר, אבל בדרך כלל תרצה לשמור על האזור נקי ולחות. הימנע משחייה, טבילה באמבטיה או חשיפת האזור לאור שמש ישיר.

קבל דיו ברחובות

קעקוע ברחובות היא דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהשוויץ בסגנון הייחודי שלך. עם ההכנה והטיפול הנכונים, הקעקוע שלך יחזיק מעמד לכל החיים. בצע את המחקר שלך ומצא את האמן המתאים לך, ותהיה בטוח שתאהב את הדיו החדש שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן