תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » מה הם קעקועים עם משמעות של אהבה
קעקועים עם משמעות של אהבה

מה הם קעקועים עם משמעות של אהבה

בעבר, קעקועים היו דרך להראות שאתה שייך לקבוצה או לכנופיה. הם הראו נאמנות שלך. כיום, קעקועים הפכו לאישיים יותר ופחות קשורים להשתייכות לקבוצה.

קעקועים משמשים כדרך להביע את עצמו ואת רגשותיו. עיצובי קעקועים שונים יכולים לסמל דברים שונים כמו אהבה, משפחה, דת וכו’.

הנה כמה רעיונות לקעקוע שמשמעותם אהבה ותשוקה:

קעקועים עם תאריך מיוחד

עיצובי קעקוע תאריכים מספקים שפע של אפשרויות מכיוון שאנשים נהנים לעקוב אחר ימי נישואין אבני דרך. אנשים אוהבים לפעמים להנציח את הימים שבהם פגשו לראשונה את בן/בת הזוג שלהם, את הנשיקה הראשונה שלהם, את החתונה שלהם, או אפילו את ימי ההולדת שלהם.

ניתן למקם עיצובי קעקועים של ספרות רומיות כך שיפעלו אופקית או אנכית, בדומה לפורמט תאריך נפוץ יותר. זה הופך אותם לאטרקטיביים במיוחד כאשר רצים אנכית למעלה או למטה בצד, עמוד השדרה, הזרוע או הרגל.

קעקועים זוגיים תואמים ומשלימים

זוג רציני עשוי לחשוב על עיצוב המנעול והמפתח, כאשר לאדם אחד יש את המנעול ולשני המפתח.

זוגות שרוצים להתחייב זה לזה למשך שארית חייהם עשויים לשקול לקעקע להקות תואמות על אצבעות הנישואין שלהם. קעקועים בקו פשוט ותכשיטים קלטיים או שבטיים יכולים גם הם להיות יעילים.

אינסוף קעקועים

הייצוג המקובל של האינסוף, הדומה למספר מורחב 8 המונח על צידו, הוא למעשה סמל מתמטי המציין אינסוף פוטנציאלי. ה-lemniscate הוא שם אחר לסמל.

קוּפִּידוֹן

קעקוע של כרוב עם חץ וקשת הוא די מקסים. אלוהות האהבה המינית, קופידון, מועדפת במיוחד לשחרר את החץ שלו ב-14 בפברואר.

קעקועים לב

לבבות עם כנפיים או פגיונות דרכם, המסמלים שברון לב ואומץ, הם בחירה מצוינת. בנוסף לערכת הצבעים, עיצובי קעקוע לב בצבעי מים נותנים לנושא את ההזדמנות לבטא את היצירתיות שלו באמצעות עיצובים גיאומטריים וריאליסטיים.

משמעות של קעקוע עוגן

מוטיב קעקוע פופולרי, במיוחד בקרב מלחים, היה עוגנים. כתוצאה מכך, הם התפתחו לסמל אמנות עור מסורתי.

לפני שעשו את המסע הראשון שלהם מעל האוקיינוס ​​האטלנטי, מלחים רבים רכשו קעקועים של עוגנים כי הם היו סימן לנצרות. האלגוריה הנוצרית שלה הוסתרה לעתים קרובות. כשזה הגיע לטיול בים ולהתערב עם עדות וקהילות רבות, נוצרים היו לעתים קרובות יעד לרדיפות קשות, מבפנים ומבחוץ. קעקוע צלב סודי יכול להיות מכוסה עם קעקוע עוגן.

מטרת העוגן היא להשאיר את הסירה מעוגנת לקרקעית הים כך שהיא לא תרחף משם, ומכאן שהיא מייצגת חוזק ויציבות. כתוצאה מכך, קעקועי עוגן משמשים תזכורת לעמוד איתן מול כל נושא, ויכוח או סערה, כמו גם סמל לחוזק אופי או דעות מוצקות.

עוגן הוא הקשר בינינו לבין האנשים שאנו אוהבים, ושומר אותנו קרוב אליהם. כתוצאה מכך, קעקועי עוגן עם שמות או ראשי תיבות נפוצים.

מי שיש לו קעקוע עוגן זוכה לבטיחות וביטחון, השומר עליו מפני חוסר מזל לכל עת.

קעקוע של ורד משמעות

קעקוע הוא פריט מאוד אישי; זוהי תמונה שאתה מדביק לצמיתות על גופך. חשוב לבחור סמל שמייצג את מי שאתה, כזה שמחזיק ערך ספציפי עבורך ובסופו של דבר יהפוך לחלק מהמראה שלך וממי שאתה.

ורדים, פרח המייצג אהבה ויופי, הם אחד מעיצובי הקעקועים הפופולריים ביותר.

ורד הארגמן מייצג גם טוהר ואמת וגם תשוקה ותשוקה. בעולם הרומנטיקה, שני רעיונות שלכאורה אינם תואמים הולכים יחד לעתים קרובות. “אני אוהב אותך” אותנטי ואמיתי מתבטא על ידי ורד. האדום העז של עלי הכותרת שלו ועקשנות הקוצים שלו, לעומת זאת, מייצגים גם אהבה נלהבת, אפילו כואבת.

קיימות וריאציות צבע אחרות של ורדים, שיכולות לשנות את המשמעות של הקעקוע שלך. לדוגמה, ורדים סגולים מעידים על קסם וקסם, בעוד שושנים ורודים חיוורים הם התגלמות של חמלה, חיבה והערצה. ורדים צהובים מסמלים שמחה, בעוד שהכתומים משדרים להט.

אם הוורדים צבועים בצבעים כהים או במגוון גוונים, הם גם מסמנים מיניות ותשוקה, שיכולים להוציא את הצד הכי מפתה שלך.

קעקוע מצפן משמעות

כדי להגן על עצמם במסעותיהם בים הרחב, המלחים החליטו להשיג קעקועי מצפן על עורם. זה גם נתפס כאות מנחם כשהם כמהו הביתה, כשהם סומכים על גורלם בידיו של הפריט היקר הזה.

המצפן שימש את המלחים כדי לנווט חזרה לנמל. הבית לא היה רק ​​המקום שבו חיו יקיריהם בגלל התנאים הקשים בים. זה היה גם מיקום של שקט ובטיחות יחסי.

כיום, קעקועי עוגן יכולים להתפרש גם כסמל התומך בהשגת המטרה שלך. אתה יכול להישאר במסלול ולהגשים את המטרות שלך בעזרת המצפן. כאשר אתה מציב יעד, המצפן משמש ייצוג של הכיוון וההוראה שאתה צריך לקחת.

בנוסף, יש אנשים שבוחרים לקעקע מצפן כקסם מזל. זה חל גם על מלחים בעבר. קעקוע זה צריך להביא לך מזל כי זה יעזור לך להישאר על המסלול למשך שארית חייך. זה עשוי לשמש תזכורת לשמירה על תחושת העצמי שלך ולשמור על עקביות בהתנהגות ובתהליכי החשיבה שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן