תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » קעקועים קטנים אטרקטיביים עם משמעות
קעקועים קטנים קעקועים עם משמעות

קעקועים קטנים אטרקטיביים עם משמעות

קעקועים קטנים הם הדרך המושלמת להראות את האישיות שלך מבלי להיות שתלטן מדי. החלק הטוב ביותר בהם הוא שאתה יכול להיות יצירתי ככל שתרצה ואין גבולות למה שאתה יכול לעשות.

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול בעת בחירת עיצוב קעקוע הוא איזה גודל זה יהיה. אם זה עובר לך על הרגל, אז משהו קטן ופשוט יעבוד הכי טוב. עם זאת, אם זה עובר על היד או הגב שלך אז משהו מורכב יותר יתאים. זכור, ככל שהקעקוע קטן יותר, התהליך יהיה פחות כואב!

קעקוע יד קטן עשוי להיות הפתרון המושלם אם אתה רוצה קעקוע משמעותי במיקום הכי גלוי. המשך לקרוא לקבלת השראה עיצובית ומשמעויות פוטנציאליות שאתה עשוי לתת להם.

להקת חתונות

מכיוון שלא תצטרך לשאת איתך תכשיט יקר, קעקוע של להקת החתונה שלך יכול להיות משמעותי ומושך לא פחות.

לֵב

שתיים מהמשמעויות הפופולריות ביותר שללב עשוי לשאת הן תשוקה ואהבה. קעקוע בצורת לב על היד שלך עשוי לעורר אותך ללכת לעבר המטרות שלך ולהעריך את החפצים היקרים ביותר שלך.

חיוך

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר למשיכת אושר מתמשך היא לאמץ אופטימיות. עם זאת, הצצה במעט הדיו הזעיר הזה על היד שלך יכול לגרום לך לחייך מיידית ולהאיר את היום שלך אם אתה צריך לאסוף אותי. זה עשוי גם לייצג את הלך הרוח האופטימי שלך או את היכולת שלך למצוא את הצד החיובי של כל מצב.

הרים

הר הוא סמל טוב לשימוש מכיוון שהוא יכול לייצג את כל השיאים והמורדות שחלקתם. בנוסף, זה מייצג את הדרך שבה כולכם עוזרים אחד לשני להגיע לפסגות האישיות שלכם.

נְקוּדָה וּפְסִיק

כאשר מחבר רוצה להמשיך במחשבתו לאחר משפט במקום לסיים אותו, הוא משתמש בנקודה-פסיק. על מנת לעזור לאלה שהיו מדוכאים או שהיו להם רעיונות אובדניים או פגיעה עצמית, Project Semicolon הוציא אותו כקונספט לעיצוב קעקועים בשנת 2013. מכיוון שתמיד יש עוד למה לצפות בחיים, הוא משמש כתזכורת להחזיק מעמד.

משאיר

כאשר עלים מתחילים לנבול, הצמח אינו בהכרח נידון. במקום זאת, הצמח ישא עלים נוספים רבים ככל שימשיך להתרחב. כתוצאה מכך, הם עושים קעקועים משמעותיים נפלאים המשמשים כתזכורת מתמדת להישאר רגועים ולסמוך על התהליך, כי כל אתגר יכול להיות רק מה שאתה צריך כדי להתקדם באופן אישי.

קעקועים עם משמעות לחיים

לקעקועים יכולים להיות מגוון משמעויות עבור אנשים שונים, אבל היום נסתכל על כמה מהמשמעויות והסמלים הפופולריים ביותר הקשורים לקעקועים.

קעקוע אמפרסנד

האמפרסנד מסמל את ה”ו” שיכול להיות בעל מגוון קונוטציות, שאחת מהן היא תחושת חיבור ולכידות, במיוחד אם מקבלים את זה כקעקוע תואם עם בן זוג משמעותי.

קעקוע עוגן

העוגן מייצג ביטחון ושלווה. אחד מעיצובי הקעקועים המסורתיים הידועים ביותר, יש לו משמעות עמוקה יותר מאשר רק להיות מקושר עם מלחים.

קעקועים של פרפר

פרפרים הם סמל לשינוי. חיה זו, שמשתנה מזחל לפרפר, מסמלת לעבור טרנספורמציה עמוקה ועשויה להדהד אתכם אם התמודדתם עם אתגרים בעבר ויצאתם מחוזקים.

קעקועי נוצות

בדומה לציפורים, קעקועי נוצות מייצגים שחרור. לשנינו יש קעקוע של נוצה כדי לסמל את מערכת היחסים שלנו.

קעקוע אום

סמל ה-om הוא קעקוע דתי בעל משמעויות תרבותיות ורוחניות עמוקות, לכן עליך לחקור אותו ולוודא שאתה יודע מה אתה מקבל קעקוע על גופך לפני שתעשה זאת.

קעקוע עץ החיים

למרות השימוש הנרחב בו, עץ החיים הוא סמל קבלי (מהקבלה).

עץ החיים מייצג חיבור עם כל דבר ביקום וקישור לכל דבר. זהו רעיון רוחני מאוד שדתות רבות מאמצות.

קעקועים של ירח

מסורות רוחניות ומערכות אמונה רבות משתמשות בירח כסמל. האיסלאם מיוצג על ידי סהר הירח והכוכב, והירח נחשב לסמל נשי ברוחניות.

קעקוע של שלבי הירח מציין את חלוף הזמן ואת הוודאות בשינוי. בהתחשב בכך שהמעגל הזה לעולם אינו מסתיים, זה קשור גם לאלמוות ולנצח.

קעקוע מצפן משמעות

קעקוע המצפן הוא עיצוב קעקוע פופולרי עבור אלה שמאמינים ברעיון ללכת בדרך שלהם. קעקוע קיים כבר אלפי שנים וזו אחת מצורות אמנות הגוף הפופולריות ביותר כיום. אנשים עושים קעקועים כדי לבטא את עצמם, להנציח אירועים, וכדי להשוויץ באמונותיהם.

קעקוע המצפן הוא עיצוב פופולרי לפרק כף היד, החזה והגב. זה מסמל את החשיבות של ללכת בדרך שלו בחיים, ולא ללכת לאיבוד. עיצוב הקעקוע מלווה בדרך כלל בחץ או שניים המצביעים צפונה כדי להראות שאתה בדרך ליעד שלך. יש אנשים שגם אוהבים להוסיף ורד מצפן וציצית לעיצוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן