תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים יפים לגברים עם משמעות
קעקועים יפים לגברים עם משמעות

קעקועים יפים לגברים עם משמעות

קעקועים הם צורת אמנות שקיימת כבר מאות שנים. הם שימשו כדי להראות את דרגתו של אדם בחברה, כמו גם את אמונותיו הדתיות והרוחניות.

בעבר, קעקועים נראו רק על מלחים, אופנוענים וחברי כנופיות. כיום ניתן לראות אותם על גברים מכל תחומי החיים.

המשמעות מאחורי קעקוע היא ייחודית כמו האדם שהוא נמצא עליו. לדוגמה, לגבר אחד יכול להיות קעקוע של שמה של בתו עם לב מעליו כדי להראות כמה הוא אוהב אותה בעוד שלאחר עשוי להיות קעקוע של לוגו קבוצת הספורט האהוב עליו כדי להראות את אהבתו לאותה קבוצה.

יש בחורים שיודעים בדיוק מה הם רוצים כשמדובר בקעקוע הטוב ביותר לגברים, בעוד שאחרים עשויים להשתמש בכיוון כלשהו. שיקולים חשובים כוללים פשטות, גודל, תוכן ומיקום על הגוף.

להלן רשימת הרעיונות המובילים לקעקועים לגברים:

קעקוע קטן

דרך הפעולה הטובה ביותר היא בדרך כלל לעשות קעקוע צנוע אם זו הפעם הראשונה או השנייה שלך שאתה מקבל בדיו. אם אתה מכוון לרמה מסוימת של שיקול דעת, תחשוב על להשיג אותו במיקום שניתן להסתיר.

קעקוע שבטי

קעקועים עם נושאים שבטיים מתבססים על אלפי שנים של סמליות, תרבות, מסורת וגבריות. יש להם גם אסתטיקה די מגניבה עם שיפועים חזקים ודפוסים חופפים. אם כן, התכונן להצהרה חזקה בכל פעם שהיא נחשפת. כמקובל, דפוסי קעקוע אלה נראים בצורה הטובה ביותר על הכתף העליונה או החזה.

עבודת קווים

מבלי להקדיש לזה קנבס מלא, עיצובי קווים מאפשרים לך להציג משהו שאתה נהנה ממנו. חפש אותם על הצוואר העליון, הידיים או פרקי הידיים.

אַריֵה

קעקוע אריה הוא בהחלט לא חריג לכלל שתמונות בעלי חיים יכולות לבטא הרבה משמעות. זה יכול לציין, בין היתר, מנהיגות, אומץ ואצילות אצל גברים.

זְאֵב

בהיותם אחד היצורים המגניבים ביותר, זאבים יוצרים באופן טבעי את אחד הקעקועים הגדולים ביותר. הזאב הענק מייצג טקסיות, נאמנות, אפוטרופסות ואינסטינקט יותר מסתם דימוי אופנתי.

פניקס

היא עולה מהאפר כדי לייצג לידה מחדש והיא ציפור אש מיתית ששורשיה הן במיתולוגיה היוונית והן המצרית. מוטיב זה נראה על גופים שונים במשך עשרות שנים והוא עיצוב קעקוע פופולרי עבור בחורים.

מצפן

זה עשוי להוות את ההרפתקה של טיול, מסע החיים עצמם, או אולי שני הרעיונות בו זמנית. ניתן למצוא דפוס תכוף זה על כתפיים, זרועות ורגליים מכיוון שהצורה הסימטרית עובדת היטב עם חלקי הגוף המגושמים הללו.

קעקוע שרוול לגבר

עבור גברים שרוצים לדיו את כל זרועם, קעקועים בשרוול זרוע הם אפשרות מצוינת. הם אופציה נהדרת עבור אלה שהם חזקים ונועזים ורוצים להתבלט.

הנה כמה רעיונות לקעקוע שרוולים שתוכלו לקבל:

קעקוע עם שרוול מלא

יש לך מגוון רחב של אפשרויות, החל מנושאים טבעיים ועד לדפוסי דיו אחוריים קונבנציונליים. קעקועים עם שרוול מלא מאפשרים לאישיות שלך לפרוח באמצעות אמנות, ללא קשר לסגנון. עבור גברים, קעקוע שרוול מלא הפך להיות נפוץ.

קעקוע חצי שרוול

גברים שרוצים להסתיר את יצירות האמנות שלהם אבל לא מפחדים להציג אותם כשהאירוע מחייב זאת צריכים ללבוש חצאי שרוולים. כדי להקל על ההסתרה, רצוי לבחור בחלק העליון של הזרוע.

קעקוע מרובע שרוול

אלו דפוסים קומפקטיים יותר שמתחילים בזרועות העליונות ומסתיימים באמצע הדו-ראשי. ניתן לחילופין להתחיל בשורש כף היד ולעצור באמצע האמה. מלבד גודלו, מה שמייחד קעקועים עם רבע שרוול הוא החשאיות שלהם. אתה עדיין יכול ליהנות מעיצובים מקיפים ומעמיקים.

קעקוע שרוול רגל

קעקועים בשרוול הרגל, הדומים לגרביים ארוכים, יכולים להימשך מהבהונות עד לירך. הם עשויים להיות צבע אחד או צבעים רבים, והם עשויים להכיל מילים או ביטויים שמספרים נרטיב.

קעקוע שרוול פרחים

פרחים מייצגים יופי, אהבה וחיים. דברים אחרים יכולים להיות מסומלים על ידי פרחים אחרים; פרח הלוע, למשל, מייצג כוח.

קעקוע שרוול דרקון

ישנם עיצובים רבים של שרוולי דרקון שכדאי לחשוב עליהם, החל מדרקוני אש מימי הביניים ועד דרקונים באופן יפני. השתמש בצבע כדי להבליט אותם, או הישאר עם דיו שחור קלאסי לאסתטיקה נקייה יותר. זו דרך נהדרת להציג את הצד הנועז יותר שלך ללבוש דרקון על השרוול שלך.

קעקוע שרוול ויקינג

עיצוב מצוין לגברים שרוצים לייצג מנטליות כזו הוא הוויקינג, שנחשב לאחד הלוחמים הקשים ביותר בהיסטוריה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן