תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » כל מיני קעקועים ביד עם משמעות
כל מה שצריך לדעת על: קעקועים על היד עם משמעות

כל מיני קעקועים ביד עם משמעות

קעקועים ביד הם סוג פופולרי של קעקוע. הם יכולים להיות קטנים ודיסקרטיים או גדולים ונועזים. העיצוב מונח בדרך כלל על גב היד, אבל יש אנשים שבוחרים לקבל אותם על כף היד.

יש אנשים שבוחרים לעשות קעקועים ביד כדרך לכסות קעקוע לא רצוי בחלק אחר של הגוף שלהם. קעקוע היד הוא עיצוב קעקוע פופולרי, ניתן לראות בו דרך להתאים אישית את הגוף.

קעקוע היד הוא לא רק עיצוב שאתה יכול לבחור לשים על הידיים שלך, אבל זה גם רעיון שאתה יכול להשתמש בו כדי לקשט חלקים אחרים של הגוף שלך.

בחברה שבה עדיין יש בושה הקשורה לקעקוע, קעקועים ביד הם אופציה נועזת מאוד. אנו מנצלים את הידיים שלנו למשימות יומיומיות כמו כתיבה וחובות בית, כמו גם אינטראקציות חברתיות כמו לחיצות ידיים ומחוות.

בגלל זה, קעקועים ביד הם צורה מאוד ברורה של ביטוי אישי. הנה כמה עיצובים של דיו יד שאולי תרצה לחשוב על רכישת.

קעקוע אצבע

מכיוון שהם יכולים להיות די לא נעימים לקליטתם ולדעוך במהירות, קעקועים באצבעות הם לעתים קרובות אחד מהמקומות הפחות מומלץ. לעתים קרובות יש להם מסרים בסיסיים אך משמעותיים והם בדרך כלל יצירות קטנות יותר ומינימליסטיות.

בנוסף, קעקועי אצבע הם אידיאליים עבור כל מי שמחפש קעקוע קטן דיסקרטי אך מורגש.

קעקועים של מפרקים

קעקועים על פרקי האצבעות יוצרים השפעה הרבה יותר מתמשכת. כתוצאה מכך, הם קשורים לעתים קרובות לקעקועים של כנופיות או כלא. מילים בנות ארבע או שמונה אותיות בדיו על אצבעות יד אחת או שתיים הן קעקוע מפרקי האצבע הפופולריים ביותר.

סמלים יכולים לשמש כקעקועי מפרקי אצבעות במקום מילים, וזו אפשרות מצוינת לקעקועים קטנים מרובים שיש להם משמעויות מגוונות עבורך. מכיוון שרוב האנשים מחשיבים קעקועים מפרקי אצבע כלא מקצועיים או בלתי הולם מבחינה חברתית, הם ממשיכים להיות מיקום קעקוע נדיר מאוד.

קעקועים של דקל

הם מיקום נחמד אם אתה רוצה לחקור קצת, אבל הם לא נוחים להפליא עבור רוב האנשים שיש להם והם דוהים מהר יותר מרוב קעקוע הידיים האחרים. נסה לעשות קעקוע על גב כף היד שלך אם קעקוע בכף היד הוא קצת נועז מדי בשבילך.

קעקועים בשורש כף היד

מאז פרקי הידיים הם עדינים למדי, הם מהווים מיקום אידיאלי עבור קעקועים קטנים. עם זאת, זה לא מוציא ממך קעקוע על פרק היד שלך שהוא קצת יותר משוכלל. סרטי זרועות שבטיים הם באופן עקבי באופנה, והקעקוע הזה משלב במומחיות עיצוב שבטי מסורתי עם עיצוב עכשווי יותר.

קעקוע נקודה פסיק

מטרת הפרויקט הייתה לעורר ולקדם אהבה על ידי עידוד כל מי שעבר מצב דומה לכתוב נקודה-פסיק על גופו, לצלם אותו ולפרסם אותו באינטרנט.

“נקודה פסיק משמשת כאשר לסופר יש אפשרות לסיים משפט אך החליט שלא לעשות זאת. המשפט הוא החיים שלך, והמחבר הוא אתה, לפי אתר האינטרנט של Project Semicolon.

יש קעקועים של נקודה-פסיק בכל מקום: על פרקי כף היד, על עצמות הקרסול, מאחורי אוזניים ועוד.

אנשים רבים טוענים שקעקוע היא שיטה מצוינת להזכיר לעצמך כל הזמן שהתגברת על הטראומה של מחלת נפש ושאתה מסתדר היטב. הרעיון מאחורי הקעקוע הוא שהוא משמש תזכורת מתמדת לכך שאתה שורד ושלא צריך להיות כל כך קשה עם עצמך.

המשמעות הסמלית של נקודה-פסיק מוכיחה שלמרות מה שאתה עשוי להאמין, החיים נמשכים רק כשנדמה שהם מתקרבים לסיומם.

קעקוע עם משמעות של כוח

בשל המגוון הרחב של העיצובים הזמינים והמשיכה האוניברסלית של המשמעויות הקשורות לכוח, קעקוע כוח הם מהידועים ביותר בעולם.

הנה כמה סמלים שבהם אתה יכול להשתמש כקעקוע שמתאר חוזק.

סמל אינסוף

מושג הכוח האישי בחייו של האדם והצורך בו יכולים לבוא לידי ביטוי שניהם באמצעות סמל האינסוף. זוהי אחת השיטות היותר טובות להעביר את הרצון שלך להחזיק תמיד בחוסן הדרוש כדי להתגבר על המצבים הקשים הרבים שמתעוררים במהלך קיומך.

לְעַגֵן

סמל נפוץ נוסף ל”חזק” שמשדר את השורשיות של כוח הפרט הוא עוגן. עוגן הוא ייצוג של הנחישות של האדם ושל המשקל ששומר אותם נאמנים לאידיאלים ולרעיונות שלו. אלה הם פריטים מצוינים להשגה אם אתה רוצה להוכיח שאתה רוצה גם את היכולת לנהל את החיים שלך וגם את הכוח להיות שם עבור יקיריכם בעת צרה.

לַחֲצוֹת

על מנת לייצג אמונות נוצריות, צלבים משולבים לעתים קרובות. ניתן להשתמש בהם גם עם סימן האינסוף כדי לייצג את הכוח הנצחי הטמון בישוע המשיח. עבור נוצרים המעוניינים לשלב את אהבתם לאמונתם עם הצורך שלהם להיות חזקים כיחידים, משמעויות הקעקוע הללו לכוח הן פנטסטיות.

כנפיים

כנפיים יכולות להיות גם סמל ל”כוח”, המייצגות את החופש ואת האומץ להיות עצמך. כנפיים יכולה להיות שיטה נהדרת להדגים שהתגברת על מצוקה ומצאת את הכוח להמשיך לדברים טובים יותר בחיים.

אַריֵה

ראש אריה בעל רעמה מלאה מתאר צייד חזק המגלם כוח וכבוד. ראש האריה הוא עיצוב ייחודי שנראה מדהים כמעט בכל מקום בגוף, וזו הסיבה שכל כך הרבה אנשים נמשכים אליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן