תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » קעקועים סמליים פופולריים עם משמעות
קעקועים סמלים עם משמעות

קעקועים סמליים פופולריים עם משמעות

קעקועים סמליים הם סוג של אמנות גוף המשמשת לייצוג משמעויות שונות. זה עשוי לשמש כדרך להנצחת אירוע חיים, או שהוא עשוי לסמן חברות בארגון או קבוצה.

כמה קעקועים סמליים נועדו לייצג את האמונות הדתיות של הלובש, בעוד שאחרים נועדו לייצג את המורשת שלהם. קעקועים סמליים אחרים עוצבו עם משמעויות מודרניות יותר, למשל, הקעקוע של הטבעות האולימפיות שימש אתלטים רבים לכבוד הישגיהם.

להלן אוסף של קעקועים עם משמעות עמוקה שאתה יכול להתייחס אליהם אם אתה שוקל לקבל אחד.

נְקוּדָה וּפְסִיק

קעקוע הנקודה-פסיק זכה לפופולריות כתוצאה מפרויקט SemiColon, יוזמה שהחלה איימי, נערה צעירה שאביה התאבד וכעת מבלה את זמנה בהבאת אור על הרגשות והמחשבות שנבעו מאותו אירוע. השימוש בנקודה ובפסיק מעביר את הרעיון שעדיין יש הרבה חיים לחיות ולמרות שאתה יכול להיות בנקודת מפנה, זו גם התחלה חדשה.

פרפרים

זה מייצג יופי, טרנספורמציה, לידה מחדש ושינוי. הפרפר הוא סימן לנפשו של הפרט ליפנים ולאהבה לסינים.

מאלין

התרבות השוודית הולידה את המלין. הוא דומה לסמל האינסוף אך יש לו חץ במקום זאת. הדבקה בדיו על הגוף שלך מעבירה את הרעיון שעליך לסבול מכשולים כדי להתקדם.

מעגל זן

למרות היותו שלט ישן מאוד, מעגל הזן הוא באמת אופנתי כרגע. על העור, זה נראה מאוד אלגנטי בדיו. היקום, כמו גם חוזק פנימי והארה, מיוצגים כולם על ידי המעגל הלא מושלם.

שלבי הירח

שלבי הירח עומדים בפני חיים. הם גם ממחישים כיצד החיים מתפתחים. ניתן לקעקע את שלבי הירח כתזכורת כיצד עלינו להסתגל ללא הרף לשינויים.

שַׁפִּירִית

האופי המעניין של האורגניזמים הזעירים האלה הופך אותם לנושא קעקוע פנטסטי. בשל עד כמה חרקים אלה עדינים ומקסימים, קעקוע שפירית נחשב לנשי מאוד. שפיריות מייצגות כוח, שגשוג, הרמוניה, טוהר ומזל טוב.

כוכבים

כוכבים הם עיצוב קעקוע פופולרי מאוד. הם מייצגים את האמת, הרוח, האומץ והאופטימיות על העור. חשכת הלילה מוארת בכוכבים. הם לא רק מקסימים, אלא גם מובילים אותנו כשהבלבול משתלט.

דרקונים

דרקונים ידועים בגודלם ובאכזריותם. הם יצורים מדהימים שמושכים את העניין שלנו ללא מאמץ. לפיכך הם בחירה נפוצה עבור קעקועים. קעקועים של דרקון יכולים להיות גדולים כדי להדגים את גודלם העצום או קטנים ועדינים כדי להידמות לגרסה קטנה של הישות העצומה. קעקועים של דרקונים מייצגים יצירתיות, פליאה, כוח וטוהר.

קעקועים עם משמעות לחיים

כדי לעורר בך השראה, ריכזנו רשימה של קעקועים קצרים, מעוררי מחשבה ויצירתיים.

קעקוע ורד אש

אחד מהם הוא קעקוע ורד האש. ג’קלין לין השתמשה בסמל האש, לולאות DNA, והפרח המועדף על ליידי גאגא, הוורד הלבן, כדי ליצור את הלוגו. הזמרת עודדה את הניצולים לבוא קדימה על ידי שיתוף בגלוי בחוויה שלה כקורבן של תקיפה מינית.

קעקוע ברק זעיר

ברק הוא הנשק של זאוס במיתולוגיה היוונית. זה מייצג כוח חזק של הרס. ברק הוא סמל רב עוצמה של כוח והחלטה בגלל המהירות שבה הוא פוגע.

קעקוע לב שבור

הם עשויים לשמש סימן להשלמה או תזכורת להעריך את הרגע. המקרה הראשון הוא הלב הקטן השבור הזה. סוג זה של קעקוע קטן יכול לסייע בריפוי של הלובש לאחר פרידה או אובדן.

הקעקוע הכימי המאושר

מכיוון שהסרוטונין ידוע כ”הורמון השמחה”, תסמיני דיכאון וחרדה יכולים להופיע כאשר רמות הסרוטונין נמוכות. הקעקוע הזעיר הזה יכול להיות השלמה של נחמה ושמחה.

קעקוע נחש

קעקוע נחש עשוי לייצג גם גלגול נשמות והתחלה חדשה מכיוון שנחשים מאבדים את עורם על בסיס קבוע. קעקוע זה מעביר כוח ואומץ בכל מקרה.

סיכת בטיחות קעקוע

אפילו עצם התבוננות בקעקוע של סיכת ביטחון עלולה לגרום לך להרגיש ייסורים. אבל יש בזה יותר ממה שנראה לעין. מכיוון שסיכת ביטחון משמשת להצמדת חלקי בד, מאוחר יותר היא התפתחה לייצוג של סולידריות נגד התעללות ודעות קדומות.

קעקוע מצפן משמעות

כדי להגן על עצמם במסעותיהם בים הרחב, המלחים החליטו להשיג קעקועי מצפן על עורם. זה גם נתפס כאות מנחם כשהם כמהו הביתה, כשהם סומכים על גורלם בידיו של הפריט היקר הזה.

בנוסף, יש אנשים שבוחרים לקעקע מצפן כקסם מזל. זה חל גם על מלחים בעבר. קעקוע זה אמור להביא לך מזל כי הוא יעזור לך להישאר במסלול למשך שארית חייך.

כדי להראות שהם מחשיבים את העולם כולו כביתם, מטיילים רבים מחליטים גם לעשות קעקוע מצפן על גופם. קעקועים אלה כוללים לעתים קרובות מפות גלובליות או סמלים אחרים של נסיעות (ספינות או מטוסים כאלה), שכן זה עוזר להבהיר את משמעותם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן