תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » עובדות על קעקועים עם משמעות באנגלית
קעקועים עם משמעות באנגלית

עובדות על קעקועים עם משמעות באנגלית

קעקועים הם סוג של שינוי גוף המשמש לעתים קרובות כדי לבטא את האישיות של האדם. העור מחורר בדיו, ויוצר תמונה נצחית על הגוף. קעקוע זה יכול להיות סמל לאמונות של אדם, לתרבות שלו או להיסטוריה האישית שלו.

קעקועים נוצרים לעתים קרובות מביטויים ומילים משמעותיות. קעקועים אלה יכולים להיות מילים בשפות שונות, ציטוטים של אנשים מפורסמים וספרים, או אפילו ביטויים שיש להם משמעות עבור הלובש. קעקוע קיים כבר מאות שנים והוא נהוג על ידי תרבויות רבות ברחבי העולם.

אנו מקווים שהרשימה למטה תעזור לך לגלות את המשמעות של הקעקוע שרצית כבר הרבה מאוד זמן, קעקועים עם תרגום לאנגלית.

משמעות קעקוע עיניים רואה כל

העין הרואה כל היא אחת מאותן דימויים ששורשיהן בימי קדם אך נלקחו לאורך זמן על ידי קבוצות שונות, מה שמוביל למגוון תגובות להשלכותיה.

סמל ההשגחה האלוהית וכן התייחסות לאלים ונוכחותם בכל מקום. זה נחשב גם כסימן לחוכמה. אחרון חביב, העין הרואה-כל מצטיירת כסימן של כוח ושליטה בשל הקשר שלה לסמליות הבנייה.

המשמעות של קעקוע עין רואה כל

העין הרואה כל היא אחת מאותן תמונות ששורשיהן בימי קדם אך אומצו במשך הזמן על ידי קבוצות שונות, מה שהוביל למגוון תגובות להשלכותיה.

סמל ההשגחה האלוהית וכן התייחסות לאלים ולנוכחותם בכל מקום. זה גם נחשב סימן של חוכמה. אחרון חביב, העין הרואה כל מתוארת כסימן של כוח ושליטה בשל הקשר שלה לסמליות הבנייה.

משמעות קעקוע עוגן

קל להבין מדוע זוהי תמונה כה אהודה כי היא ייצוג של חוזק, יציבות ומחויבות. העוגן יכול לשמש כתזכורת להישאר תמיד מקורקע, לא משנה עד כמה החיים עלולים להיות עמוסים, כמו גם סמל דתי, עדות לאיתנותו של הלובש באמונתו שבחרה, או פשוט כסמל סטטוס.

המשמעות של קעקוע עוגן

קל להבין מדוע זוהי תמונה כה פופולרית כי היא ייצוג של חוזק, יציבות ומחויבות. העוגן יכול לשמש כתזכורת להישאר תמיד מקורקע, לא משנה עד כמה החיים עשויים להיות עמוסים, כמו גם סמל דתי, עדות לאיתנותו של הלובש באמונתו שבחרה, או פשוט כסמל סטטוס.

משמעות קעקוע מלאך

מלאכים עומדים על כל מה שאנחנו כבני תמותה לא מסוגלים להשיג. מלאכים מדמיינים לעתים קרובות כיצורים המשמשים כשומרים שלנו או כשליחים בינינו לבין האלים. במדינות שבהן הנצרות היא הדת השלטת, ניתן לתאר מלאכים גם כסמל לאמונה.

משמעות קעקוע מלאך

מלאכים עומדים על כל מה שאנו בני התמותה לא מסוגלים להשיג. מלאכים מדמיינים לעתים קרובות כיצורים הפועלים כשומרים שלנו או כשליחים בינינו לבין האלים. במדינות בהן הנצרות היא הדת השלטת, ניתן לתאר מלאכים גם כסמל לאמונה.

משמעות קעקוע חץ

החץ היה חלק מהותי מהתרבות האינדיאנית מכיוון שהוא שימש כאחד מאמצעי ההגנה וההספקה העיקריים שלהם והיה חיוני להישרדותם. החץ שימש ייצוג של שלום ועימות כאחד. החצים מתפרשים לעתים קרובות בתרבויות שונות כסמל של להט, הערצה או אהבה. קעקועי חץ עשויים לייצג את האומץ לפלס את דרכך בחיים עבור אנשים מסוימים.

משמעות קעקוע חץ

החץ היה חלק מהותי מהתרבות האינדיאנית שכן שימש כאחד מאמצעי ההגנה וההספקה העיקריים שלהם והיה חיוני להישרדותם. החץ שימש ייצוג של שלום ועימות כאחד. חיצים מתפרשים לעתים קרובות בתרבויות שונות כסמל של תשוקה, הערצה או אהבה. קעקועי חץ עשויים לייצג את האומץ לעשות את הדרך שלך בחיים עבור אנשים מסוימים.

משמעות קעקוע נרות

אחת הפרשנויות הפופולריות ביותר של הנר היא שהוא מייצג את מציאת דרכנו בחושך או אפילו רק מקור אור בזמנים החשוכים ביותר. אחת הפרשנויות הפופולריות ביותר של הנר היא שהוא מייצג את מציאת דרכנו בחושך או אפילו רק מקור אור בזמנים החשוכים ביותר. נרות קשורים לרוחניות מכיוון שהם שימשו בטקסים דתיים ובמקומות קדושים.

משמעות קעקוע נר

אחת הפרשנויות הפופולריות ביותר של הנר היא שהוא מייצג את מציאת דרכנו בחושך או אפילו רק מקור אור בזמנים החשוכים ביותר. אחת הפרשנויות הפופולריות ביותר של הנר היא שהוא מייצג את מציאת דרכנו בחושך או אפילו רק מקור אור בזמנים החשוכים ביותר. נרות קשורים לרוחניות מכיוון שהם שימשו בטקסים דתיים ובמקומות קדושים.

איך לבחור קעקוע ראשון

כשזה מגיע לבחירת הקעקוע הראשון, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. זה לא רק על העיצוב אלא גם על המיקום של הקעקוע ומה זה אומר עבורך.

בחירת קעקוע ראשון יכולה להיות מרתיעה. יש כל כך הרבה עיצובים ומיקומים לבחירה שזה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. כשאתה מסתכל על עיצובים, אתה צריך לחשוב על המסר שאתה רוצה שהקעקוע שלך ישלח, למי אתה רוצה שהקעקוע שלך ייצג או יזכיר לך, ואיזה סגנון אומנות הכי מושך אותך.

-האם אני רוצה שהקעקוע הראשון שלי יהיה קטן או גדול?

– באילו צבעים עלי לבחור?

-איך אני רוצה שהדיו שלי ייראה?

-באילו מילים או ביטויים עלי להשתמש עבור הקעקועים שלי?

-איך אני צריך לשים את הקעקועים שלי על הגוף שלי?

-האם אני צריך לדעת לצייר?

-האם יש ציר זמן למתי עלי לבחור ולעשות את הקעקוע הראשון שלי?

כדי לענות על שאלות אלה, תחילה עליך להבין מה אתה רוצה מהקעקועים שלך.

ראשית, האם אתה רוצה שהקעקוע הראשון שלך יהיה קטן או גדול? זו לא רק שאלה אחת אלא רבות. יש לך הרבה גורמים שנכנסים להחלטה הזו ולכן הדרך הטובה ביותר לחשוב עליה היא לא רק מה אתה רוצה אלא איך זה ייראה על הזרוע שלך.

קעקוע קטן הוא נהדר עבור הקרסול, החזה או פרק כף היד בעוד קעקוע גדול יהיה יותר מדי עבור האזורים האחרים, אלא אם כן יש לך הרבה יצירות אמנות שאתה מוכן לכסות עם היצירה האחת הזו.

קעקוע שמסמל חוזק נפשי

קעקוע בריאות הנפש הוא קעקוע המשמש לייצג את מצבו הנפשי של הלובש. זה עשוי לשמש כחלופה לתרופות או טיפול, ואפילו ניתן לראות בו סוג של טיפול עצמי.

קעקועים של בריאות הנפש משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים הסובלים מהפרעות דיכאון וחרדה על מנת לעזור לעצמם להרגיש פחות עמוס מהמחלה שלהם. הקעקועים לובשים לעיתים גם על ידי אלו שאובחנו עם הפרעה דו קוטבית או סכיזופרניה.

הנה כמה רעיונות קעקועים משמעותיים אם אתה חושב לקנות אחד.

נְקוּדָה וּפְסִיק

מבעד לעדשת בריאות הנפש, קעקוע נקודה-פסיק משמש כסימן לתמיכה לאלו מאיתנו הסובלים ממחלות נפש, איבדו את יקיריהם בהתאבדות, או שניהם.

קעקועים של פרפר

פרפרים משמשים לעתים קרובות כסמלים של צמיחה ומעבר טבעיים מכיוון שהם מתחילים כזחל ואז מתפתחים לברק חי וצבעוני עם יכולת לעוף. זה מוכיח לנו שאנחנו כל הזמן מסוגלים להתפתח למשהו טוב יותר.

קעקועים הרים

התפיסה שהצרות של האדם אינן נגמרות היא אחד המקורות הנפוצים ביותר לאי שביעות רצון עבור אנשים המנהלים מחלת נפש. אבל עיצוב ההר החזק והבלתי מאולף הזה מוצא אומץ להתגבר על מכשולים ולצאת מהצד השני.

קעקוע מחרוזת

מחרוזת תפילה היא גדיל יקר של חרוזי תפילה שהאדוקים מחזיקים בהם כשהם מדקלמים סדרות של תפילות במסורת הקתולית כדי להשיג חסד, מזל וברכות. לנוכח קשיים, קעקוע מחרוזת תפילה סביב פרק ​​כף היד או סביב הצוואר מסמל כוח איתן של אמונה ותקווה במטרה אלוהית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן