תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » הכל על קעקועים עם משמעות בכלא
קעקועים עם משמעות בכלא

הכל על קעקועים עם משמעות בכלא

קעקועים הם דרך לאסירים לבטא את עצמם. הם גם דרך לאסירים להראות את השתייכותם לכנופיה מסוימת.

לקעקועים בכלא יכולות להיות משמעויות רבות. הם יכולים לשמש כצורה של תקשורת, הזדהות וביטוי. קעקועים בכלא משמשים לעתים קרובות כדי להראות זיקה לכנופיות, כמו גם כדי לבטא את עצמו או את אמונותיו.

הנה רשימה של קעקועים בכלא יחד עם התיאורים שלהם.

דִמעָה

טיפות דמעות יכולות להיות ריקות לחלוטין, חלקיות או לגמרי. קעקוע לא מלא יכול לייצג רצח שלא נגמר, בעוד דמעה פתוחה עשויה להצביע על כך שהמוות בדרך. הדמעות מתמלאות ברגע שמתבצע רצח. ניתן לפרש את כמות הדמעות גם ככמות ההרוגים.

קעקוע פנים הוא מהלך מיתוג רציני שמאפשר לעולם לדעת מי אתה. אתה אולי חושב שזה מגניב, אבל אלא אם כן אתה רוצה להיות מתויג כפושע, זה הדבר האחרון שאתה צריך לעשות. באופן מפתיע, בשל משמעותם של קעקועים בפנים, אמני קעקועים רבים נמנעים מהם.

קורי עכביש

בדרך כלל, קורי עכביש מרמזים על תחושת הסתגרות או על חלוף הזמן. הקעקוע מייצג עונש מאסר ארוך, כליאה או לכידה בקורי עכביש.

המרפק הוא מיקום תכוף עבור הקעקוע. הוא מתאר עכביש פוסע במרפקים על השולחן לאחר ביקור ממושך וטווה עליהם קורים. יש אנשים שבוחרים ללבוש אותו על צווארם. שימו לב שאסירים ללא גישה לדיו צבעוני אינם יכולים לעשות קעקועים. הקעקועים של קורי עכביש צבעוניים שאולי שמתם לב אליהם הם כנראה לא מהכלא.

שעון ללא ידיים

אחד הקעקועים בכלא שמסמלים שירות לתקופה ארוכה מאוד הוא שעון ללא מחוגים. הקעקוע מתאר כיצד הזמן מאט או נעצר כאשר אדם נכלא.

כתר חמש נקודות

חברי כנופיית המלכים הלטיניים ועם אומת העם מיוצגים על ידי חמש הנקודות. הם גם מייצגים מעמד, נאמנות או הגנה. באופן דומה. לחבר מסדר גבוה יותר יש שליטה בחברה ובכלא.

סכין דרך הצוואר

קעקוע של סכין דרך הצוואר יכול להיות די מפחיד. לקעקוע יש קשר חזק לבתי הכלא הרוסיים. הקעקוע הוא אינדיקציה ברורה לכך שהבעלים מוכן ומוכן להרוג.

רוב הלובשים הם רוצחים מקצועיים הרואים ברצח הישג. הם מקעקעים את זה על הגוף שלהם כדי שכולם יראו בלי להרגיש אשמה או בושה. הקעקוע, הממוקם על הצוואר כפי שהשם אומר, מראה סכין חודרת את הצד השני.

קעקוע 3 נקודות משמעות

הביטוי “Mi Vida Loca”, שמתורגם ל”החיים המטורפים שלי”, מיוצג על ידי קעקוע שלוש הנקודות. לעתים קרובות הוא מרמז על בעיותיהם של המעופפים והמיעוטים. לומר “החיים שלי מטורפים, אבל אני אסיר תודה על זה” או “החיים אולי משוגעים, אבל אני עדיין כאן” זה להשתמש בביטוי הזה.

לרוב, הנקודות הן האליפסיס, המרכיב המכריע ב”נקודה-נקודה-נקודה”, ושלוש הנקודות הן אלו שמגדירות למעשה את המילה ואת משמעותה. העבר, ההווה והעתיד מיוצגים על ידי הנקודות. לכולם יש עבר והם חיים בהווה, אבל הפוקוס הוא על העתיד ועל האופן שבו אנחנו מתקדמים.

כאשר אתה מקבל את קעקוע הנקודות, אתה נותן לכולם לדעת שאתה מנהל חיים עם חשיבה קדימה. אתה יוצא לטיול המטורף שלך, אבל אתה מכבד את התרבות, ההיסטוריה והאמונות שלך תוך כדי.

ניתן גם למקם את הנקודות בצורה אנכית כדי לסמן לידה מחדש, מוות וחיים. הנקודות האופקיות בתמונה זו מייצגות את שנות חיינו, מה שיכול להיות מביך. נקודות אנכיות, לעומת זאת, מייצגות את שלבי חיינו.

קעקוע מצפן משמעות

קעקועי מצפן הם ייצוג אוניברסלי של כיוון בחיים וההחלטות שאנו מקבלים באופן סמלי. קעקוע מצפן יכול לייצג סימן, סימן של הרפתקן, או לפעמים שניהם.

קעקוע מצפן יכול לשמש תזכורת למיקומי העבר, ההווה והעתיד שלך, כמו גם להצביע על הדרך הנכונה. יש אנשים שמחליטים לעשות קעקוע מצפן כדי להנציח את החיפוש שלהם למודעות עצמית, בעוד שאחרים מקבלים אותם כהצהרה על עצמאותם.

זו הסיבה לכל כך הרבה אנשים יש קעקועים מצפן; הם מזדהים עם החבר הקטן והמסור הזה. זה גם משמש כתזכורת לשמר את תחושת האלוהות שלך תוך כדי בסיס וצנוע.

זהו קעקוע ימי קלאסי מאז סירה או עוגן משמשים לעתים קרובות כדי לנווט לצד גופי מים. אם מצאת את הנתיב שלך, ייתכן שתבחר לעשות קעקוע מצפן כדי לסמל את העצמאות שלך. עם זאת, קעקוע מצפן יכול גם להצביע על כך שאתה הולך לכיוון הלא נכון בחיים, בהתאם לסגנון הקעקוע ולעיצובו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן