תרופות סבתא » מידע מקצועי » הקעקועים האהובים ביותר עם משמעות לאחים
קעקועים עם משמעות לאחים

הקעקועים האהובים ביותר עם משמעות לאחים

קעקוע יכול להיות מחויבות לכל החיים וזה משהו שתישא איתך לשארית חייך. זה יכול להיות פשוט כמו סמל או מסובך כמו עיצוב מורכב. ראינו קעקועים שמייצגים הכל מאהבה, לאובדן ועד למשפחה.

ראינו גם קעקועים שעוצבו במיוחד עבור אחים. קעקועים אלה מעוצבים לעתים קרובות עם סמלים בעלי משמעות הן לאדם מקבל דיו והן לאחיו. חלק מהסמלים הללו עשויים לכלול כוכב, לב, או אפילו שתי ידיים שלובות זו בזו.

הנה כמה מהקעקועים האהובים עלינו הכוללים אחים.

חץ אח קעקועים

קעקוע אח חץ התאמה מציין את הנכונות שלך להיות פתוחים וכנים אחד עם השני. בדרך כלל, קעקועי חצים מצביעים זה בכיוון של זה, מה שמקל על האחים לאתר זה את זה. קעקוע חץ ייצג כוח בתרבות האינדיאנית מכיוון שהוא נשק חזק למלחמה. חיצים באו לייצג את מציאת הכוח בשלב מסוים של החיים, משהו שאח יכול להציע.

מספר אח קעקועים

קבל גם לך וגם לאחיך קעקוע במספר משמעותי. זו עשויה להיות השנה שבה נולדת, אירוע משמעותי או בדיחה פנימית. האנשים היחידים שצריכים להבין את משמעות הקעקוע הם אתה ואחיך.

משחק וידאו אחי קעקועים

בין אם זה פוקימון, זלדה או סופר מריו, סביר להניח שביליתם שעות רבות במאבק על הבקר בזמן ששיחקתם במשחקי וידאו עם האחים שלכם. ייתכן שיש לך קעקועים של פקדים ואמנות משחק וידאו וינטג’ בנוסף לדמויות משחק וידאו. עבור אחים, קעקועים של שחקן 1 ושחקן 2 הם עיצוב נפוץ ביותר.

ציטוט משמעותי קעקועים

אתה צריך לבטא את זה בקול לפעמים. קעקוע על גופך אמירה משמעותית כדי לייצג את הקשר הייחודי בין אחים. זה הגיוני רק כששניכם נוכחים – אחרת, אתה יכול לקבל קעקועים תואמים או לפצל ביטוי.

קעקועים של בעלי חיים

כל חיה משמשת תזכורת לחיבור שלנו לטבע ולטבע העצום, מדגים במימי האוקיינוס ​​ועד כלבים מנמנמים על השטיח בבתים שלנו. לכל חיה יש מטרה, ובכל זאת משפחות, בין אם הן להקות זאבים או גאוות אריות, הן משהו שמשותף לכל בעלי החיים. הכל אפשרי עבורך ועבור אחיך, כולל חתולים ענקיים אכזריים, חיית מחמד ביתית או חרק קטן ומשעשע. קבל קעקוע מדהים למראה תוך ביטוי המשפחה שלך אפשרי עם קעקועים של בעלי חיים.

קעקוע אחיות

קעקוע אחות יכול להיות דרך יפה להראות את האהבה והקשר בין שתי אחיות. זה יכול להיות גם סמל לאחוות שהם חולקים עם חבריהם.

חלק מהאחיות בוחרות לעשות קעקוע תואם על פרקי הידיים, בעוד שאחרות מקבלות אותו על הגב או אפילו על הרגליים. המיקום הפופולרי ביותר עבור הקעקוע הוא בדרך כלל במקום בו הוא מוסתר מעיני הציבור אך עדיין גלוי לעיני העונד.

ישנם עיצובים רבים ושונים לקעקועים של אחות, אבל אחד הפופולריים שבהם הוא שלט אינסוף עם שם של אחות אחת מעליו ואחר מתחתיו. עיצובים נפוצים אחרים כוללים לב עם שני השמות בפנים, או רק שם אחד בשילוב עם חץ המצביע לעבר שמו של השני.

נסה את אחד מהקעקועי האחות המפורטים למטה כדי ליצור חיבור פיזי בינך לבין אחותך.

קעקוע לב כפול

גם אם אתה לא תמיד מסתדר עם אחותך, אתה עדיין תעריץ אותה. אפילו כשאתם מעצבנים זה את זה עד אין קץ, הקעקועים הקטנים האלה באצבעות הלב משמשים תזכורת נפלאה לכמה שניכם מעריצים זה את זה.

קעקועים סקריפטים תואמים

שמור על זה פשוט וקל עם קעקועים תואמים בכתבות כמו אלה. השתמש בקליגרפיה של האחות השנייה על זרועך כדי להוסיף נופך של רגשנות.

אמפרסנד קעקועים

למרות שהגופנים השונים מבחינים בבירור בין הסגנונות שלך, קעקועים אלה “וחותמים” לוכדים למעשה את הקשר בין אחיות קרובות.

קעקועים של קוד מורס

דפוסי תיאום אלה דומים לענפים פשוטים עם עלים מרחוק. המשמעות של הקעקועים שלך תהיה ידועה רק לך ולאחותך, אלא אם כמובן מישהו מכיר את קוד המורס.

קעקועים של שנות לידה

אולי תעשה קעקוע של שנת הלידה שלך או, לכבוד אחותך, קעקוע של השנה שבה היא נולדה.

קעקוע משפחתי

קעקועים משפחתיים הם דרך להראות אהבה ומחויבות למשפחה. ניתן לצייר אותם על העור במגוון דרכים, אך לרוב מדובר בתמונות המייצגות בני משפחה.

הדרך הנפוצה ביותר לעשות קעקוע משפחתי היא לקבל כזה שמסמל כל אדם במשפחה. זה נעשה לעתים קרובות על ידי ציור מתאר של פניו של כל אדם עם שמו מתחתיו.

עיין ברעיונות הקעקועים המשפחתיים האלה כדי לחשוף יצירות אמנות ייחודיות.

קעקוע עץ משפחה

כל חלק בגוף יכול להכיל קעקוע עץ משפחה, שזו שיטה פנטסטית לבטא את קרובי המשפחה הקרובים ביותר שלך. דפוס זה מייצג סיבולת, קרבה ויכולת לפרוח גם בנסיבות הקשות ביותר. הווריאציה הידועה ביותר של קעקוע זה היא ענפי עץ משפחה בדיו עם שמות שזורים בדיסקרטיות בעיצוב.

קעקוע סמל משפחתי

כל מי שיש לו מורשת מיוחדת צריך לשקול לעשות קעקוע שלט משפחתי מכיוון שהוא מגניב ומושך. אנשים עם מוצא מורי יכולים להשיג קעקועים שבטיים בולטים המציינים הגנה. משפחות יפניות או סיניות יכולות גם להציג בגאווה את שפתם באמצעות תווים סמליים.

קעקוע משפחתי תואם

דרך ייחודית להביע חיבה ונאמנות בתוך קהילה מלוכדת היא באמצעות קעקועים משפחתיים תואמים. עבור בעל ואישה, אמא ובת, או אחים המחפשים סמל לבטא את הקשר שלהם, קעקועים תואמים משמעותיים עשויים להיות אופציה נהדרת. אילן יוחסין עשוי להיות הסמל האידיאלי לזוג לייצג את משפחתם המתרחבת, בעוד שאחים מסורים עשויים להעדיף אובייקט מיוחד המדגיש את הקשר והמסירות שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן