תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » רעיונות קעקועים מובילים עם משמעות
רעיונות לקעקועים קעקועים עם משמעות

רעיונות קעקועים מובילים עם משמעות

לקעקוע יש הרבה משמעויות. זה יכול להיות עבור אדם בודד, זה יכול להיות עבור בן משפחה, או זה יכול להיות עבור מישהו שאיבדת.

בעבר, קעקועים נתפסו כמשהו שנעשה כדי להראות מרד בממסד ובנורמות החברה.

כיום, קעקועים מקובלים יותר בחברה והם נתפסים כצורת אמנות במקום כדרך למרוד בחברה.

הנה כמה רעיונות קעקועים נהדרים עם המשמעות שלהם.

משמעות קעקוע דבורה

מעט חרקים בתחום החיות נחשבים בצורה חיובית וטובה כמו הדבורה. היצורים הזעירים החרוצים האלה מתוארים לעתים קרובות באמנות קעקועים. הם נחשבו כסמל של רהיטות ואינטלקט, כמו גם השליח בין האנושות לאלים בכמה תרבויות פרהיסטוריות, כמו המצרים.

משמעות קעקוע נרות

הנר הוא סימן למציאת דרכנו בחושך או אפילו רק אור בנסיבות האפלות ביותר שלנו, שזו אחת הפרשנויות המקובלות ביותר. נרות היו סמלים רבי עוצמה בימי קדם מכיוון שהם היו חיוניים בסיוע למלחים ולחוקרים למצוא את דרכם, פשוטו כמשמעו. לנרות יש קשר רוחני מכיוון שהם מחוברים לטקסים דתיים ולמקומות קדושים.

משמעות קעקוע עורב

עורבים מוצגים לעתים קרובות כיצורים ערניים בעלי תובנה חדה. עורבים נתפסים לעתים קרובות כדרך לבעלי חזון ורצונות חזקים להצליח להראות את התכונות הללו על גופם. הם משמשים סמל למעבר ולשינוי.

משמעות קעקוע פגיון

בגידה והונאה כי הם יכולים לשמש כלי לבגידה והונאה. מכיוון שנראה כי קרב קרוב ליריבים שלך מסוכן יותר מאשר ירי מרחוק, זה יכול גם להיתפס כסימן של אומץ.

משמעות קעקוע יונה

ליונים יש מספר השלכות דתיות ומיתולוגיות סמליות. יונים הטיסו את מרכבתה של אלת האהבה במיתולוגיה היוונית. הנוצרים גם האמינו שיונים מייצגות את ישוע ואת המסר שלו של אהבה ושלום. כדי להראות את אהבתם זה לזה, זוגות עשויים גם לקבל קעקוע של יונה. ידוע שיונים זכרים מזדווגים רק עם בן זוג אחד. יונים נתפסות לעתים קרובות כל כך כייצוג של אהבה ונאמנות בלתי מעורערת.

משמעות קעקוע עיניים

עיניים משמשות לעתים קרובות כדי לסמל רוחניות. במציאות, העין השלישית, כפי שהיא ידועה במספר דתות הודיות ובודהיסטיות, נחשבת כמסמלת הארה והתעוררות רוחנית. קעקועי עיניים, עם זאת, יכולים להיות בעלי משמעות עמוקה יותר עבור אנשים מסוימים. העיניים יכולות לסמל רגשות אנושיים כי הן החלון לנשמה.

קעקוע מצפן משמעות

אחד נושאי הקעקוע האהובים ביותר הוא המצפן. מצפן כוכב הצפון, המבוסס על התפיסה שלא משנה היכן היו מלחים בעולם, כוכב הצפון תמיד ינחה אותם הביתה, הוא אחד מפירושי המצפן הנפוצים ביותר.

מהסיבות המדויקות הללו, מלחים היו מקבלים לעתים קרובות קעקוע של מצפן כקסם מזל או כצורת הגנה. בעל כיוון, עקביות ודבקות בעקרונותיו.

קעקוע נקודה פסיק

ידוע היטב כי קעקוע יכול להיות כיף גדול ודרך ייחודית לבטא את עצמך, בין אם באופן אמנותי, יצירתי או בכל דרך אחרת שיכולה להתאים. עם זאת, קעקועים נחשבים גם אינטימיים ואישיים למדי מכיוון שהם בדרך כלל מייצגים את חוויות חייו של אדם, קשיים, יקיריהם שאבדו ועוד הרבה יותר.

ידוע היטב כי קעקוע יכול להיות כיף גדול ודרך ייחודית לבטא את עצמך, בין אם באופן אמנותי, יצירתי או בכל דרך אחרת שיכולה להתאים. עם זאת, קעקועים נחשבים גם אינטימיים ואישיים למדי מכיוון שהם בדרך כלל מייצגים את חוויות חייו של אדם, קשיים, יקיריהם שאבדו ועוד הרבה יותר.

פרויקט נקודה-פסיק הוא מסע פרסום ברשתות חברתיות שדחק באנשים לעשות קעקועים של נקודה-פסיק כדי להפגין תמיכה זה בזה ובמאבקים שלהם עם ייאוש ומחשבות התאבדות. קעקוע נקודה-פסיק משמש כתזכורת לכך שלא נלחמים לבד וכי יש עזרה ותמיכה.

פרק כף היד הוא המקום המתאים לקעקוע נקודה-פסיק. בדרך כלל, אנשים מצלמים את הקעקוע שלהם, מפרסמים אותו במדיה החברתית ומעלים את המודעות לפרויקט ולמשמעות שלו.

אנשים רבים טוענים שקעקוע היא שיטה מצוינת להזכיר לעצמך כל הזמן שהתגברת על הטראומה של מחלת נפש ושאתה מסתדר היטב. הרעיון מאחורי הקעקוע הוא שהוא משמש תזכורת מתמדת לכך שאתה שורד ושלא צריך להיות כל כך קשה עם עצמך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן