תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » משפטים עם משמעות של קעקועים: עצות מקוריות
משפטים עם משמעות קעקועים

משפטים עם משמעות של קעקועים: עצות מקוריות

הרעיון של קעקוע משפטים על הגוף שלך הוא לא ממש חדש. למעשה, המצרים הקדמונים היו הראשונים לעשות זאת.

המצרים הקדמונים היו הראשונים לעשות זאת והם עשו זאת על ידי קעקוע הירוגליפים על עורם. רק לאחרונה אנשים התחילו לעשות קעקועים עם משפטים שיש להם משמעות עבורם או שהם מייצגים משהו שהם מאמינים בו.

הנה כמה טיפים נוספים לקעקועים של מילים או משפטים.

“זכור מי אתה.”

תזכורת מצוינת להישאר נאמן לעצמך היא “זכור מי אתה”. אנחנו מעריצים את הגופן הלא רשמי המשמש בזה, והאמן הקעקוע דאג לשמור על מראה די טוב.

“עכשיו או לעולם לא”

הקעקוע המאופק הזה משדר תחושה של חיפזון מהיר. הביטוי “עכשיו או לעולם לא” באותיות גדולות מגיע ממש לעניין!

“גם זה יעבור.”

רבים מאיתנו מוצאים נחמה ברעיון ש”גם זה יעבור”. אנו משערים שהאותיות בגופן הזה הן למעשה כתב ידו של מישהו ששימש כבסיס. זה מקסים.

“דואג לדאוג”

הקעקוע הכי מרווה בעולם הוא זה. למרות שזה לא ממש ציטוט, זה מעביר מחשבה. רוב האנשים העצבניים עשויים להזדהות עם החוויה של “דאגה מתמדת לדאגה”.

“לִנְשׁוֹם”

קשה לוותר על העבר. הצהרה זו משמשת תזכורת טובה לתת לדברים ללכת עם כל נשימה.

“תחלום בגדול”

זה פשוט לתת לפחד להשתלט כי זה רגש כל כך חזק. אל תעשה. המפתח לחיים מאושרים הוא לשמור על ראש פתוח ולרדוף אחרי המטרות שלך!

“כל דבר קורה מסיבה”

אנחנו נוטים להאמין שזה בעיקר כאוס, אבל חשוב לזכור שאפילו תנאים שליליים יכולים לגרום לתוצאות חיוביות.

“וברגע הזה אני נשבע שהיינו אינסופיים”

השורה היפה “וברגע זה נשבע שהיינו אינסופיים” היא מתוך הספר למבוגרים צעירים The Perks of Being a Wallflower. כאן, נבחר השימוש באותיות שחורות מודגשות!

קעקועים עם משמעות לנשים

קעקועים הופכים יותר ויותר פופולריים בקרב נשים. לנשים יש גם טעם משלהן בקעקועים. הם אוהבים לעשות קעקועים בחלקים שונים של הגוף שלהם. והם בדרך כלל בוחרים עיצובים עדינים עבור הקעקוע שלהם.

הקעקועים הפופולריים ביותר לנשים הם פרפרים, פרחים, ציפורים, פיות ומלאכים.

ריכזנו עבורכם רשימה של הקעקועים העמוקים ביותר שיעשירו את חייכם.

קעקוע תלתן

צמח התלתן, בעל שלושה עלים ומזוהה לעתים קרובות עם פטריק הקדוש והשילוש הקדוש, ידוע כסמל של אמון, אהבה ותקווה. עלה רביעי הוא סמל למזל טוב. מכיוון שהם תוצר של מוטציה גנטית, צמחי תלתן ארבעה עלים הם צמח לא שכיח ומאתגר למצוא. ישנם הסברים רבים ושונים מדוע אנשים מאמינים שהם ברי מזל, אך באופן כללי, מאמינים שהם מייצגים מזל, אהבה, אמונה ותקווה.

קעקוע חץ וקשת

קעקוע חץ וקשת מייצג את המטרה והכיוון של החיים שלך בנוסף לכוח ועוצמה. זה עשוי לשמש כמוטיבציה כאשר מתמודדים עם קשיים ומכשולים. הדרך היחידה לירות חץ היא למשוך אותו לאחור, לכן הכשלים הללו הם למעשה התקופות שבהן אנחנו גדלים הכי הרבה ומתכוננים לדברים גדולים יותר שיבואו.

קעקוע לוכד חלומות

הקמע הזה תלוי מעל עריסות ומזרנים של תינוקות בתרבות האינדיאנית במאמץ להגן עליהם מפני סיוטים. נאמר שלוכד חלומות יתפוס את כל החלומות השליליים של האדם תוך שהוא מאפשר לחלומות שמחים טבעיים להתרחש.

אינפיניטי קעקוע

קעקוע האינסוף הוא די פשוט והוא פשוט מתכוונן כך שיתאים לכל גודל. למרות שישנן שיטות אחרות לייצוג סמל האינסוף, צורת האיור 8 הצידה היא הפופולרית ביותר. נצח, אינסוף, קשרים נצחיים ונצחיות מיוצגים כולם על ידי הקעקוע הזה.

Nautical Star Tattoo

מלחים הסתמכו היסטורית על השמים לצורך ניווט בים סוער, וכוכב הצפון הוביל אותם לעתים קרובות בחזרה לחוף. למרות שלקעקוע עשויות להיות משמעויות שונות עבור אנשים שונים, באופן כללי הוא מייצג הגנה וכיוון.

קעקוע עץ החיים

עץ החיים מתואר לעתים קרובות עם שורשים וענפים מתפשטים ויש לו משמעות עצומה בתרבויות ודתות רבות ושונות. יש לו קונוטציות רבות, כולל התפתחות, חוסן, לידה מחדש, שלווה וקישוריות.

קעקוע סוס ים

סוס הים הוא בעל חיים יוצא דופן להפליא, אהוב על ראשו דמוי הסוס וזנבו המפותל. הם חיות מונוגמיות שמתחתנות לכל החיים, ומדווח שהנקבות והזכרים רוקדים יחד כל בוקר.

אמפרסנד קעקוע

לאמפרסנד, הידוע לפעמים כסמל “ו”, יש משמעויות רבות הקשורות לקעקוע. זה נתפס בדרך כלל כייצוג של אחדות, המשכיות וחיבור. זה גם מדגים את זיקתה של הלובש לדברים החשובים לה, בין אם הדברים האלה הם אנשים, מקומות או רעיונות. זה גם ממלא תפקיד משמעותי בנישואים, אהבה וידידות.

קעקוע בת ים

בתולות הים היו מזמן המוקד של מיתוסים, סיפורים ויופי. באופן מפתיע, הם עשירים בסמליות ולכן הם מועמדים מושלמים לקעקועים. היצורים הפנטסטיים הללו ידועים בשיער הארוך והמסולסל, בגוף זנב הדג המקסים ובפנים המושכות.

קעקוע פרחים

לפרחים יש שפע של משמעות סמלית, והפיתוי שלהם לעולם לא נמוג. עיצוב הקעקוע האופייני ביותר הוא ורד, אך תמיד תוכל להשתמש בפרח המועדף עליך. שקול לקבל קעקוע קשתית אם אתה רוצה עיצוב פרחים תוסס כי לכל צבע יש משמעות מיוחדת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן