תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים עם משמעות אם ובת: כל מה שאתה צריך לדעת
קעקועים עם משמעות אמא ובת: כל מה שחשוב לדעת

קעקועים עם משמעות אם ובת: כל מה שאתה צריך לדעת

בהשוואה לקשרים אחרים שאולי יש לך, זה שיש לאמא עם בתה הוא יקר מפז. לבנות רבות יש קשרים הדוקים עם אמהותיהן ורואות בהן את החברות הכי טובות שלהן. עם זאת, יש אנשים שיש להם מערכת יחסים מבולגנת עם האמהות שלהם. אבל לא משנה מה אתה מרגיש לגבי אמך, תמיד יהיה לך את הדחף הזה בתוכך שגורם לך לפנות אליה כשאתה מדוכא או שיש לך בעיות. לא משנה מה הנסיבות, אמא היא אדם אחד שלעולם לא ייתן לך להיות לבד.

אמהות ובנות מקבלים קעקועים תואמים כדי להנציח את הקשר והאהבה המעולים שאלוהים יצר ביניהן. גם אם הדברים לא תמיד אידיאליים, הקעקועים האלה הם דרך נהדרת להעריך את אמך כברכה ולחזק את הקשר שלך איתה.

קעקוע של נוצות ציפורים

קעקוע ציפור מנוצה זה הוא העיצוב האידיאלי של אם-בת מכיוון שהוא לוכד את מערכת היחסים העדינה בין אם ובת. לקעקוע זה יש נוצה רכה מקועקעת שחורה עם ציפורים שחורות ולבנות מתגלגלות ממנה. זה מייצג את השלבים השונים של מערכת היחסים של אם ובת. זה מדגים את העליות והמורדות שלהם, אבל גם איך הם נשארו באופן עקבי יחידה.

קעקוע פרח אינפיניטי

אתה יכול גם להשתמש בקעקוע האינסוף הפרח המקסים הזה כדי לעזור לך ליצור את הקעקוע האידיאלי של אם-בת, כמו גם כמה אמנות גוף מאופקת ומדהימה. לקעקוע הזה יש סמל אינסוף בדיו שחורה שמסתיים בחמנייה זעירה עם כמה עלים שיוצאים מהשלט.

קעקוע אסטרולוגי

קעקועים של גלגל המזלות הם מסוגננים וחצופים, וקעקוע אם-בת עובד איתם יפה. במקום לקעקע את המזלות שלכם, אתם יכולים לעשות את הסימנים אחד של השני בדיו שחורה. אתה יכול אפילו לקעקע את סמל המזל אם אתה רוצה להוסיף כמה מבטאים צבעוניים.

קעקוע של לב עם אצבעות

אחד הקעקועים הייחודיים ביותר של אם-בת שתראו הוא לב טביעת אצבע זה. קעקוע זה כולל לב עשוי טביעת אצבע שהוא בדיו שחור. אם שניכם הייתם יכולים להדביק את טביעות האצבע המדויקות שלכם על הקעקוע, זה יהיה ממש מגניב ומשמעותי יותר.

קעקוע שמש וירח לאמא ולבת

עבור הקעקוע התואם של אם-בת שלך, אתה יכול גם להשתמש בעיצוב השמש והירח הזה, ותקבל קצת אמנות גוף פנטסטית. קעקוע זה כולל ירח בדיו שחור ושמש שניתן לראות על האם או על הבת בנפרד. בנוסף, כל אחד מכם עשוי לקבל את שני הסמלים מקועקעים בו זמנית.

Pinky Promise קעקוע לאמא ולבת

את חייבת לנסות להשיג את הקעקוע של הבטחת אמא-בת זרת אם אתה ואמא שלך מסתדרים כמו החברים הכי טובים. בדיו בשחור, שתי הידיים בקעקוע הזה מוצגות מקשרות את האצבעות הוורודות שלהן בהבטחה.

קעקועים עם משמעות לנשים

אם אתה נהנה לקבל קעקוע על הגוף שלך, לקבל אחד מרגיש מדהים. אבל קעקוע שיש לו משמעות גורם לך להרגיש הרבה יותר טוב. יהיה לך קעקוע קבוע איתך לשארית חייך. לכן, זה הגיוני לעשות קעקוע על הגוף שלך שיש לו משמעות מיוחדת עבורך. כשמדובר ברכישת עיצובי קעקועים משמעותיים, אין מידה אחת שמתאימה לכולם. עיצובי קעקועים שונים יש משמעויות שונות עבור אנשים רבים. אספנו מגוון של מיטב הקעקועים הנשיים עם משמעות עמוקה. אתה יכול לבחור עיצוב קעקוע מהמבחר שהכי מהדהד אותך.

קעקוע פרפר

קעקוע פרת משה רבנו הוא סמל בר מזל ומשגשג. קעקועים של פרת משה רבנו מוחלים לרוב על הכתף, האצבע, פרק כף היד, המותניים והגב.

לב מקועקע

אהבה והתקשרות מסומלים על ידי הלב. הוא משמש לעתים קרובות באמנות גוף, כולל ציורים, כדי לייצג את רגש האהבה.

עוגן מקועקע

קעקוע העוגן הוא ייצוג של יציבות ושיווי משקל בחיים. העוגן הוא מרכיב מכריע בספינה. ספינה שנוסעת מעל המים מוחזקים בה.

חץ מקועקע

קעקועים של חצים מייצגים את המיקוד דמוי הלייזר הנדרש להשגת יעדים ראויים.

Tribal Sun Ink

קעקועי שמש שבטיים מייצגים שינוי, קשיחות וסיבולת. הקשר בין החיים לשמש מודגש על ידי קעקוע השמש השבטית. זה גם מייצג יוזמה, חוזק, בהירות וכושר המצאה.

קעקוע של ארנב

קעקועים של ארנבים מייצגים נוחות ועושר. ארנב הפסחא הוא סמל ותיק של אביב וחג הפסחא, אך אנשים נהנים גם מארנבות בשל המשמעויות הסמליות השונות שלהם, כגון פוריות או לידה מחדש, מזל, שגשוג ועושר.

קעקוע של אמא ואבא

מכיוון שאי אפשר לתאר אהבה והכרת תודה, אנשים רבים בוחרים לקעקע את הוריהם כדרך להביע את רגשותיהם. קעקועים אלה עשויים לכלול דיוקנאות, פרטים מציאותיים, סמלים, או אפילו פתגמים או מילים. יש אנשים שאיבדו הורים גם עושים את הקעקועים האלה לזכרם ומתחייבים לשמור על האידיאלים שהוריהם הנחילו להם ולהעביר אותם לילדיהם.

קעקועים משפחתיים

קעקועים הם סוג של ביטוי עצמי, אבל הם יכולים להיות גם שיטה להפגין אהבה וכבוד לקשר מיוחד. קעקועים משפחתיים הם חסרי גיל בגלל זה. המשפחה משמשת עבורנו מקלט בטוח. זה מחזק ותומך בנו. וזה ראוי להנצחה באמנות גוף ארוכת טווח.

קעקוע של שותפות או ידידות עשוי להיות מסוכן מכיוון שאנשים יכולים להשתנות. אבל לא קעקועים של קרובי משפחה. אנשים שיש להם קעקועים של אם-בת או אחים לא מתחרטים על כך לעתים קרובות מכיוון שהקשר מבוסס על דם ונמשך לנצח.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן