תרופות סבתא » רץ ברשת » אמיר קעקועים כפר סבא
2023-03-13 18:53:00+02:00

אמיר קעקועים כפר סבא

היכרות עם אמיר קעקועים כפר סבא

אמיר קעקועים כפר סבא הוא מכון קעקועים הממוקם בכפר סבא, ישראל. הוא בבעלות ומופעל על ידי אמיר, אמן קעקועים מקצועי עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. אמיר קעקועים כפר סבא מציעה מגוון רחב של שירותים לרבות קעקועים בהתאמה אישית, כיסויים והסרת קעקועים בלייזר. החנות מציעה גם מגוון שירותי פירסינג לגוף.

האמנים באמיר קעקועים כפר סבא

אמיר קעקועים כפר סבא מעסיקה צוות של מקעקעים מנוסים ומוכשרים. לכל אמן סגנון ייחודי משלו ומתמחה בסוגים שונים של קעקועים. האמנים באמיר קעקועים כפר סבא הינם בעלי מיומנות גבוהה ובעלי ניסיון של שנים בתעשייה. הם מחויבים לספק ללקוחותיהם את הקעקועים והפירסינג האיכותיים ביותר.

אמיר

אמיר הוא הבעלים והאמן הראשי של אמיר קעקועים כפר סבא. הוא מקעקע כבר למעלה מ-10 שנים ויש לו תשוקה ליצור קעקועים ייחודיים ויפים. אמיר מתמחה בקעקועים בהתאמה אישית, כיסויים והסרת קעקועים בלייזר. הוא גם חוקר גוף מנוסה.

יונתן

יונתן הוא מקעקע מוכשר באמיר קעקועים כפר סבא. הוא מקעקע כבר למעלה מ-5 שנים ומתמחה בקעקועים שחורים ואפורים. יונתן הוא גם פירסר גוף מנוסה ומתמסר לספק ללקוחותיו את הקעקועים והפירסינג האיכותיים ביותר.

רוני

רוני הוא מקעקוע מוכשר באמיר קעקועים כפר סבא. הוא מקעקע כבר למעלה מ-3 שנים ומתמחה בקעקועים צבעוניים. רוני הוא גם פירסר גוף מנוסה ומתמסר לספק ללקוחותיו את הקעקועים והפירסינג האיכותיים ביותר.

שירותים המוצעים באמיר קעקועים כפר סבא

אמיר קעקועים כפר סבא מציעה מגוון רחב של שירותים לרבות קעקועים בהתאמה אישית, כיסויים והסרת קעקועים בלייזר. החנות מציעה גם מגוון שירותי פירסינג לגוף. כל השירותים המוצעים באמיר קעקועים כפר סבא מבוצעים על ידי אמנים מנוסים ומוכשרים.

מחירים באמיר קעקועים כפר סבא

אמיר קעקועים כפר סבא מציעה מחירים תחרותיים לכל שירותיה. המחירים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע או הפירסינג. החנות מציעה גם הנחות עבור קעקועים ופירסינג גדולים יותר.

סיכום

אמיר קעקועים כפר סבא הוא מכון קעקועים מקצועי הממוקם בכפר סבא, ישראל. הוא בבעלות ומופעל על ידי אמיר, אמן קעקועים מקצועי עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. אמיר קעקועים כפר סבא מציעה מגוון רחב של שירותים לרבות קעקועים בהתאמה אישית, כיסויים והסרת קעקועים בלייזר. החנות מציעה גם מגוון שירותי פירסינג לגוף. האמנים באמיר קעקועים כפר סבא הינם בעלי מיומנות גבוהה ובעלי ניסיון של שנים בתעשייה. הם מחויבים לספק ללקוחותיהם את האיכות הגבוהה ביותר של קעקועים ופירסינג גוף. אמיר קעקועים כפר סבא מציעה מחירים תחרותיים לכל שירותיה. המחירים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע או הפירסינג. החנות מציעה גם הנחות עבור קעקועים ופירסינג גדולים יותר.

טבלת שירותים ומחירים באמיר קעקועים כפר סבא

שֵׁרוּת מחיר
קעקוע מותאם אישית $100-$500
קעקוע כיסוי 150-600 דולר
הסרת קעקועים בלייזר 50-200 דולר
פירסינג בגוף 20-50 דולר

אמיר קעקועים כפר סבא זה מקום מצוין לעשות קעקוע או פירסינג. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים ומחירים תחרותיים. האמנים מיומנים ומנוסים ביותר, והם מחויבים לספק ללקוחותיהם את הקעקועים והפירסינג האיכותיים ביותר. אם אתם מחפשים מקעקע מקצועי ומנוסה בכפר סבא, אמיר קעקועים כפר סבא זה המקום ללכת אליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן