תרופות סבתא » אנציקלופדיה » קעקועים של זאין מאליק: מדריך מקיף
2023-04-05 20:21:00+02:00

קעקועים של זאין מאליק: מדריך מקיף

מבוא לקעקועים של זאין מאליק

זאין מאליק הוא זמר בריטי, כותב שירים וחבר לשעבר בלהקת הבנים וואן דיירקשן. הוא הפך ידוע בסגנונו הייחודי ובקעקועי הרבים שלו. לזאין יש יותר מ-60 קעקועים, ולכל אחד מהם יש משמעות מיוחדת עבורו. במאמר זה נחקור את הסיפורים מאחורי הקעקועים של זאין מאליק ואת המשמעות מאחורי כל אחד מהם.

המשמעות מאחורי הקעקועים של זאין מאליק

הקעקועים של זאין מאליק הם כולם משמעותיים עבורו באיזשהו אופן. יש לו קעקועים שמייצגים את משפחתו, אמונתו ואת הקריירה המוזיקלית שלו. יש לו גם קעקועים שהם פשוט לקישוט. הנה כמה מהקעקועים המשמעותיים ביותר שיש לזאיין:

קעקועים משפחתיים

לזאין יש כמה קעקועים שמייצגים את משפחתו. יש לו קעקוע של שם אמו, טרישה, על החזה שלו. יש לו גם קעקוע של שם אביו, יאסר, על זרועו. יש לו גם קעקוע של שמה של אחותו, דוניה, על זרועו.

קעקועים של אמונה

זאין הוא מוסלמי, ויש לו כמה קעקועים המייצגים את אמונתו. יש לו קעקוע של הביטוי הערבי "לה אילה אילה אללה", שפירושו "אין אלוהים מלבד אלוהים". יש לו גם קעקוע של הכוכב האיסלאמי וסמל הסהר על זרועו.

מוזיקה קעקועים

לזאין יש כמה קעקועים שמייצגים את הקריירה המוזיקלית שלו. יש לו קעקוע של הלוגו של וואן דיירקשן על זרועו. יש לו גם קעקוע של המילים לשיר "Pillowtalk" על זרועו.

הסיפורים מאחורי הקעקועים של זאין מאליק

לכל הקעקועים של זאין מאליק יש סיפורים מיוחדים מאחוריהם. הנה כמה מהסיפורים מאחורי הקעקועים של זאין:

קעקועים משפחתיים

הקעקועים המשפחתיים של זאין הם כולם משמעותיים עבורו. הוא קעקע את שמה של אמו על חזהו כמחווה לה. הוא גם קעקע את שמות אביו ואחותו על זרועו כמחווה להם.

קעקועים של אמונה

קעקועי האמונה של זאין הם כולם משמעותיים עבורו. הוא קיבל את הביטוי הערבי "לאהה אילה אללה" מקועקע על זרועו כתזכורת לאמונתו. הוא גם קיבל את הכוכב האסלאמי ואת סמל הסהר קעקוע על זרועו כתזכורת לאמונתו.

מוזיקה קעקועים

קעקועי המוזיקה של זאין הם כולם משמעותיים עבורו. הוא קיבל את הלוגו של וואן דיירקשן על זרועו כמחווה לתקופתו בלהקה. הוא גם קיבל את המילים לשיר "Pillowtalk" מקועקע על זרועו כתזכורת לקריירת הסולו שלו.

סיכום

לזאין מאליק יש קעקועים רבים, ולכל אחד מהם יש משמעות מיוחדת עבורו. הקעקועים שלו מייצגים את משפחתו, אמונתו ואת הקריירה המוזיקלית שלו. יש לו גם קעקועים שהם פשוט לקישוט. לכל הקעקועים של זאין יש סיפורים מיוחדים מאחוריהם, וכולם משמעותיים עבורו בצורה כלשהי. אם אתם מחפשים השראה לקעקועים משלכם, הקעקועים של Zayn Malik הם מקום מצוין להתחיל בו.

קישורים חיצוניים

למידע נוסף על הקעקועים של זאין מאליק, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן