תרופות סבתא » הכי פופולרי » גיא לוין טלפון קעקועים
2023-04-17 01:37:00+02:00

גיא לוין טלפון קעקועים

היכרות עם גיא לוין טלפון קעקועים

גיא לוין הוא אמן ומעצב בעל שם שיצר טלפון ייחודי וחדשני בשם טלפון הקעקועים. הטלפון נועד להוות אמירה אופנתית ומתחיל שיחה. זהו טלפון ייחודי ומסוגנן שעוצב כדי לבלוט מהקהל. לטלפון עיצוב ייחודי בהשראת אומנות הקעקוע. לטלפון עיצוב מלוטש ומודרני שבטוח יסובב ראשים.

היסטוריה של גיא לוין קעקועים טלפון

טלפון הקעקועים הוצג לראשונה בשנת 2020. הוא עוצב על ידי גיא לוין ויצא כטלפון במהדורה מוגבלת. הטלפון תוכנן להוות אמירה אופנתית ומתחיל שיחה. לטלפון עיצוב ייחודי בהשראת אומנות הקעקוע. לטלפון עיצוב מלוטש ומודרני שבטוח יסובב ראשים. הטלפון תוכנן להוות אמירה אופנתית ומתחיל שיחה. לטלפון עיצוב ייחודי בהשראת אומנות הקעקוע. לטלפון עיצוב מלוטש ומודרני שבטוח יסובב ראשים. לטלפון עיצוב ייחודי בהשראת אומנות הקעקוע. לטלפון עיצוב מלוטש ומודרני שבטוח יסובב ראשים.

תכונות של גיא לוין קעקועים טלפון

לטלפון הקעקועים יש מספר תכונות שמבליטים אותו מטלפונים אחרים. לטלפון יש מסך HD בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1080 על 1920 פיקסלים. הטלפון מופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 835 ויש לו 4GB של זיכרון RAM ו-64GB של אחסון פנימי. לטלפון יש גם מצלמה אחורית של 12MP ומצלמה קדמית של 8MP. לטלפון יש גם סורק טביעות אצבע ויציאת USB Type-C.

עיצוב של גיא לוין קעקועים טלפון

לטלפון הקעקועים עיצוב ייחודי בהשראת אומנות הקעקוע. לטלפון עיצוב מלוטש ומודרני שבטוח יסובב ראשים. לטלפון יש ערכת צבעים של שחור ולבן עם עיצוב בהשראת קעקוע מאחור. לטלפון יש גם לוגו ייחודי בהשראת קעקוע מאחור. לטלפון יש גם טפט ייחודי בהשראת קעקוע שבטוח יהפוך את הראש.

סיכום

טלפון הקעקועים הוא טלפון ייחודי ומסוגנן אשר תוכנן לבלוט מהקהל. לטלפון עיצוב ייחודי בהשראת אומנות הקעקוע. לטלפון עיצוב מלוטש ומודרני שבטוח יסובב ראשים. לטלפון יש מספר מאפיינים שמבליטים אותו מטלפונים אחרים. לטלפון יש מסך HD בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1080 על 1920 פיקסלים. הטלפון מופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 835 ויש לו 4GB של זיכרון RAM ו-64GB של אחסון פנימי. לטלפון יש גם מצלמה אחורית של 12MP ומצלמה קדמית של 8MP. לטלפון יש גם סורק טביעות אצבע ויציאת USB Type-C.

קישורים חיצוניים

למידע נוסף על גיא לוין וטלפון הקעקועים שלו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן