תרופות סבתא » Wow » דניס קעקועים טלפון באר שבע
2023-04-17 16:44:00+02:00

דניס קעקועים טלפון באר שבע

אודות דניס קעקועים באר שבע טלפון

דניס קעקועים טלפון באר שבע הוא מכון קעקועים הממוקם בבאר שבע, ישראל. החנות פועלת מאז 2009 והיא בבעלותו ומופעלת על ידי דניס, אמן קעקועים מקצועי. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל קעקועים מותאמים אישית, כיסויים ופירסינג. החנות מציעה גם מגוון של ציוד לאמנות גוף, כגון דיו, מחטים ושבלונות.

שירותים מוצעים

דניס קעקועים טלפון באר שבע מציע מגוון שירותים, לרבות קעקועים מותאמים אישית, כיסויים ופירסינג. החנות מציעה גם מגוון של ציוד לאמנות גוף, כגון דיו, מחטים ושבלונות. החנות מציעה גם מגוון שירותי אמנות גוף, כגון קעקועי איירבראש, קעקועי חינה וקעקועים זמניים.

מקום

דניס קעקועים באר שבע Phone ממוקם בבאר שבע, ישראל. החנות ממוקמת בלב העיר, ליד רובע הקניות הראשי. החנות נגישה בקלות בתחבורה ציבורית ופתוחה שבעה ימים בשבוע.

תמחור

דניס קעקועים טלפון באר שבע מציעה תמחור תחרותי לכל שירותיה. החנות מציעה מגוון חבילות, כולל קעקועים בודדים, קעקועים מרובים וכיסויים. החנות מציעה גם הנחות להזמנות גדולות וללקוחות חוזרים.

שירותי קעקועים

דניס קעקועים טלפון באר שבע מציע מגוון שירותי קעקועים, לרבות קעקועים מותאמים אישית, כיסויים ופירסינג. החנות מציעה גם מגוון של ציוד לאמנות גוף, כגון דיו, מחטים ושבלונות. החנות מציעה גם מגוון שירותי אמנות גוף, כגון קעקועי איירבראש, קעקועי חינה וקעקועים זמניים.

שירותי פירסינג

דניס קעקועים טלפון באר שבע מציעים גם מגוון שירותי פירסינג, לרבות פירסינג באוזניים, פירסינג באף ופירסינג בלשון. החנות מציעה גם מגוון של תכשיטי גוף, כגון טבעות, ניטים ומשקולות.

חוות דעת של לקוחות

דניס קעקועים טלפון באר שבע זכה לביקורות חיוביות מלקוחות. לקוחות שיבחו את החנות על הצוות הידידותי, הסביבה הנקייה והשירותים האיכותיים. הלקוחות גם שיבחו את החנות על התמחור התחרותי שלה ועל המבחר הרחב של ציוד לאמנות גוף.

שולחן

שֵׁרוּת מחיר
לְקַעֲקֵעַ 50-200 דולר
לכסות $100-$300
נוֹקֵב 20-50 דולר
ציוד לאמנות גוף משתנה

דניס קעקועים טלפון באר שבע הוא מקום מצוין לעשות קעקוע או פירסינג. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל קעקועים מותאמים אישית, כיסויים ופירסינג. החנות מציעה גם מגוון של ציוד לאמנות גוף, כגון דיו, מחטים ושבלונות. החנות מציעה גם מגוון שירותי אמנות גוף, כגון קעקועי איירבראש, קעקועי חינה וקעקועים זמניים. החנות ממוקמת בלב באר שבע, ישראל ונגישה בקלות בתחבורה ציבורית. החנות מציעה מחירים תחרותיים לכל שירותיה והנחות להזמנות גדולות וללקוחות חוזרים. דניס קעקועים טלפון באר שבע זכה לביקורות חיוביות מלקוחות, ששיבחו את החנות על הצוות הידידותי, הסביבה הנקייה והשירות האיכותי. אם אתם מחפשים מקום מצוין לעשות קעקוע או פירסינג, דניס קעקועים באר שבע טלפון זה המקום ללכת אליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן