תרופות סבתא » בחירות הגולשים » יוני קעקועים כפר סבא שעות פתיחה
2023-04-19 19:38:00+02:00

יוני קעקועים כפר סבא שעות פתיחה

יוני קעקועים כפר סבא שעות פתיחה

יוני קעקועים כפר סבא הוא מכון קעקועים פופולרי הממוקם בעיר כפר סבא, ישראל. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות קעקועים מותאמים אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 10:00-20:00. יוני קעקועים כפר סבא בבעלות יונית וצוות הקעקועים המנוסים שלה. יוני נמצא בעסק למעלה מ-10 שנים ויש לו תשוקה ליצור קעקועים ייחודיים ויפים. היא והצוות שלה שואפים לספק את השירות האיכותי ביותר ללקוחותיהם. החנות ממוקמת בלב כפר סבא, במרחק דקות ספורות ממרכז העיר. הוא נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית והוא קרוב להרבה חנויות ומסעדות אחרות.

שירותים מוצעים

יוני קעקועים כפר סבא מציעה מגוון רחב של שירותים הכוללים קעקועים בהתאמה אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות מציעה גם מגוון שירותים נוספים, כגון הסרת קעקועים, הסרת קעקועים בלייזר וכיסוי קעקועים. החנות מציעה גם מגוון שירותים נוספים, כגון:

  • ייעוץ לעיצוב קעקועים
  • עצה לאחר טיפול קעקוע
  • שירותי הסרת קעקועים
  • הסרת קעקועים בלייזר
  • כיסוי קעקועים
  • איפור קבוע
  • פירסינג בגוף

החנות מציעה גם מגוון שירותים נוספים, כגון ייעוץ עיצוב קעקועים, ייעוץ לאחר טיפול קעקועים ושירותי הסרת קעקועים.

מיקום ומידע ליצירת קשר

יוני קעקועים כפר סבא ממוקם ברחוב העצמאות 8, כפר סבא, ישראל. החנות פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 10:00-20:00. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם יוני קעקועים כפר סבא בטלפון 09-744-7444 או במייל info@junetattoos. סליל. אתה יכול גם לבקר באתר האינטרנט שלהם בכתובת www.junetattoos.co.il למידע נוסף.

סיכום

יוני קעקועים כפר סבא הוא מכון קעקועים פופולרי הממוקם בעיר כפר סבא, ישראל. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות קעקועים מותאמים אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 10:00-20:00. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם יוני קעקועים כפר סבא בטלפון 09-744-7444 או במייל [email protected]. אתה יכול גם לבקר באתר האינטרנט שלהם בכתובת www.junetattoos.co.il למידע נוסף. יוני קעקועים כפר סבא הוא מקום מצוין לעשות קעקוע, פירסינג או איפור קבוע. החנות ממוקמת בנוחות בלב כפר סבא ונגישה בקלות בתחבורה ציבורית. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים ומאוישת על ידי אמני קעקועים מנוסים ובעלי ידע. אם אתם מחפשים מכון קעקועים איכותי בכפר סבא, יוני קעקועים כפר סבא זה המקום ללכת אליו. למידע נוסף על יוני קעקועים כפר סבא, תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלהם בכתובת www.junetattoos.co.il או בדף הוויקיפדיה שלהם בכתובת he.wikipedia.org . ניתן לפנות אליהם גם בטלפון 09-744-7444+ או במייל [email protected]. יוני קעקועים כפר סבא זה מקום מצוין לעשות קעקוע, פירסינג או איפור קבוע. החנות ממוקמת בנוחות בלב כפר סבא ונגישה בקלות בתחבורה ציבורית. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים ומאוישת על ידי אמני קעקועים מנוסים ובעלי ידע. אם אתם מחפשים מכון קעקועים איכותי בכפר סבא, יוני קעקועים כפר סבא זה המקום ללכת אליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן