תרופות סבתא » מידע מקצועי » ליל וויין קעקועים – מדריך מקיף
2023-06-03 20:05:00+02:00

ליל וויין קעקועים – מדריך מקיף

מבוא

ליל וויין הוא אחד הראפרים האייקונים והמשפיעים בכל הזמנים. הוא ידוע בסגנונו הייחודי, במילים השנונות שלו ובזרימה המרשימה שלו. הוא גם בנה מוניטין בזכות אוסף הקעקועים הנרחב שלו. הקעקועים שלו הם השתקפות של חייו ושל הקריירה שלו, ולרבים מהם יש משמעויות מיוחדות. מדריך זה יסביר את המשמעות מאחורי כל הקעקועים של ליל וויין, כמו גם את הסיפורים שמאחוריהם.

הקעקועים המוקדמים של ליל וויין

הקעקוע הראשון של ליל וויין היה מחווה לאמו. הקעקוע היה של פרפר על כתפו הימנית, והוא נועד לייצג את רוחה של אמו. יש לו גם קעקוע של צלב על זרועו הימנית, המהווה מחווה לאמונתו. לליל וויין יש גם קעקוע של גולגולת על זרועו השמאלית. הקעקוע הזה נוצר בהשראת תקופתו בכלא ונועד לייצג את המאבק והחוסן שלו. יש לו גם קעקוע של דרקון על זרועו השמאלית, שהוא סמל של כוח ואומץ.

קעקועים מאוחר יותר בקריירה שלו

ככל שהקריירה של ליל וויין התקדמה, הוא החל להוסיף קעקועים נוספים לאוסף שלו. יש לו קעקוע של ורד על זרועו הימנית, שהוא מחווה לבתו. יש לו גם קעקוע של אריה על זרועו השמאלית, שהוא סמל של כוח ועוצמה. לליל וויין יש גם קעקוע של כתר על המצח, שנועד לייצג את מעמדו כמלך במשחק הראפ. יש לו גם קעקוע של שלט דולר על זרועו השמאלית, שהוא סמל להצלחתו ולעושרו.

קעקועים של שיתופי הפעולה שלו

ליל וויין שיתף פעולה עם אמנים רבים לאורך הקריירה שלו, ויש לו קעקועים כדי להנציח את שיתופי הפעולה הללו. יש לו קעקוע של הלוגו של Young Money על החזה שלו, שהוא מחווה לחברת התקליטים שלו. יש לו גם קעקוע של החתימה של דרייק על זרועו הימנית, המהווה מחווה לשיתוף הפעולה שלהם. לליל וויין יש גם קעקוע של הלוגו של Cash Money על זרועו השמאלית, שהוא מחווה לחברת התקליטים שלו. יש לו גם קעקוע של החתימה של ניקי מינאז' על זרועו הימנית, המהווה מחווה לשיתוף הפעולה שלהם.

קעקועים של השפעותיו

ליל וויין הושפע מאמנים רבים לאורך הקריירה שלו, ויש לו קעקועים כדי להנציח את ההשפעות הללו. יש לו קעקוע של פניו של טופאק שאקור על זרועו השמאלית, המהווה מחווה לאליל שלו. יש לו גם קעקוע של הפנים של The Notorious BIG על זרועו הימנית, המהווה מחווה לאליל שלו. לליל וויין יש גם קעקוע של החתימה של ג'יי זי על החזה שלו, שהוא מחווה למנטור שלו. יש לו גם קעקוע של חתימתו של אמינם על זרועו הימנית, המהווה מחווה להשפעתו.

העלות של הקעקועים של ליל ווין

הקעקועים של ליל וויין יקרים ודורשים הרבה זמן ומאמץ להשלמתם. הוא העריך כי הקעקועים שלו עלו לו למעלה מ-200,000 ש"ח בסך הכל. עלות זו כוללת את הזמן והמאמץ של אמן הקעקועים, כמו גם את עלות האספקה והחומרים.

סיכום

הקעקועים של ליל וויין הם השתקפות של חייו ושל הקריירה שלו. הם מחווה לאמו, אמונתו, התמודדויותיו, הצלחתו, שיתופי הפעולה, השפעותיו ומעמדו כמלך במשחק הראפ. הקעקועים שלו יקרים, אבל הם סמל לעבודתו הקשה ולמסירותו.

קישורים חיצוניים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן