תרופות סבתא » מידע מקצועי » חנות קעקועים רחובות – קעקועים מקצועיים בישראל
2023-05-26 13:39:00+02:00

חנות קעקועים רחובות – קעקועים מקצועיים בישראל

חנות קעקועים רחובות – סטודיו קעקועים מקצועי בישראל

חנות קעקועים רחובות היא סטודיו קעקועים מקצועי הממוקם ברחובות, ישראל. החנות פועלת משנת 2002 והפכה לאחת מחנויות הקעקועים הפופולריות בארץ. החנות מציעה מגוון רחב של שירותי קעקועים, מסגנונות מסורתיים ועד מודרניים. החנות ידועה גם בצוות הידידותי שלה ובגישה המקצועית שלה לקעקוע. בחנות קעקועים רחובות יכולים הלקוחות לצפות לקבל קעקועים איכותיים הנעשים בסביבה בטוחה וסטרילית. אמני הקעקועים המנוסים של החנות משתמשים בציוד ובטכניקות החדישות ביותר ליצירת קעקועים יפים וייחודיים. החנות מציעה גם מגוון רחב של מוצרי טיפול לאחר שיעזרו ללקוחות לשמור על הקעקועים שלהם.

שירותים המוצעים בחנות קעקועים רחובות

חנות קעקועים רחובות מציעה מגוון שירותים, ביניהם:

  • קעקועים מותאמים אישית
  • כיסויים
  • הסרת קעקועים
  • פירסינג בגוף

החנות מציעה גם ייעוץ כדי לעזור ללקוחות לקבוע את העיצוב הטוב ביותר עבור הקעקוע שלהם. גם אמני הקעקועים המנוסים של החנות זמינים לענות על כל שאלה של לקוחות לגבי תהליך הקעקוע.

אמני קעקועים בחנות קעקועים רחובות

לחנות קעקועים רחובות צוות של קעקועים מנוסים ומוכשרים. אמני החנות מתמחים במגוון סגנונות, ביניהם מסורתי, מודרני ושחור ואפור. אמני החנות מנוסים גם בכיסויים והסרת קעקועים.

יוני זילברמן

יוני זילברמן הוא קעקוע מקצועי בחנות קעקועים רחובות. הוא אמן מנוסה המתמחה בסגנונות מסורתיים ומודרניים. יוני מקעקע כבר למעלה מ-10 שנים ופיתח סגנון ייחודי משלו.

יעל כהן

יעל כהן היא עוד מקעקעת מנוסה בחנות קעקועים ברחובות. היא מתמחה בקעקועים שחורים ואפורים ומקעקעת כבר למעלה מחמש שנים. יעל ידועה בתשומת הלב לפרטים וביכולתה ליצור קעקועים יפים וייחודיים.

ניר שקד

ניר שקד הוא קעקוע מקצועי בחנות קעקועים רחובות. הוא מקעקע כבר למעלה משמונה שנים ומתמחה בסגנונות מסורתיים ומודרניים. ניר ידוע בקווים הנועזים ובצבעיו התוססים.

אורן שקד

אורן שקד הוא החבר החדש בצוות חנות הקעקועים ברחובות. הוא מקעקע כבר למעלה משלוש שנים ומתמחה בקעקועים שחורים ואפורים. אורן ידוע בעיצוביו המורכבים ותשומת הלב לפרטים.

תמחור בחנות קעקועים רחובות

חנות קעקועים רחובות מציעה מחירים תחרותיים עבור שירותיה. מחירי החנות מבוססים על גודל, מורכבות ומיקום הקעקוע. החנות מציעה גם הנחות עבור קעקועים גדולים וכיסויים.

שֵׁרוּת מחיר
קעקוע קטן (עד 10 ס"מ) 200 ש"ח
קעקוע בינוני (עד 20 ס"מ) 400 ש"ח
קעקוע גדול (עד 30 ס"מ) 600 ש"ח
כיסוי (עד 10 ס"מ) 300 ש"ח
הסרת קעקועים (עד 10 ס"מ) 100 ש"ח
פירסינג בגוף 50 ש"ח

סיכום

חנות קעקועים רחובות היא סטודיו קעקועים מקצועי הממוקם ברחובות, ישראל. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, מסגנונות מסורתיים ועד מודרניים. אמני הקעקועים המנוסים של החנות משתמשים בציוד ובטכניקות החדישות ביותר ליצירת קעקועים יפים וייחודיים. החנות מציעה גם מגוון רחב של מוצרי טיפול לאחר שיעזרו ללקוחות לשמור על הקעקועים שלהם. מחירי החנות תחרותיים והחנות מציעה הנחות לקעקועים וכיסויים גדולים. אם אתם מחפשים מקעקע מקצועי ומנוסה בישראל, חנות קעקועים רחובות היא המקום ללכת אליו. האמנים המנוסים של החנות יעבדו איתכם על מנת ליצור קעקוע ייחודי ויפהפה שתהיו גאים להשוויץ בו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן