תרופות סבתא » מידע מקצועי » אביהו קעקועים תל אביב | סטודיו הקעקועים הטוב בישראל
2023-04-28 23:23:00+02:00

אביהו קעקועים תל אביב | סטודיו הקעקועים הטוב בישראל

על אביהו קעקועים תל אביב

אביהו קעקועים תל אביב הוא אחד מסטודיו הקעקועים הנודעים בישראל. הסטודיו הוקם בשנת 2017 ומאז הוא הפך לאהוב בקרב חובבי הקעקועים בארץ. ממוקם בלב תל אביב, אביהו קעקועים מספקת מגוון רחב של שירותים, מקעקועים בהזמנה אישית ועד פירסינג ואמנות גוף. הסטודיו בבעלות אבי ואשתו, שניהם מקעקעים מנוסים. אבי עוסק כבר למעלה מ-20 שנה ויצר כמה מהקעקועים היפים בארץ. אשתו, לעומת זאת, היא מאסטר באומנות גוף ויצרה כמה מהעיצובים המורכבים ביותר בתעשייה. אביהו קעקועים ידועה בתשומת הלב לפרטים ובמחויבותו לספק את הקעקועים האיכותיים ביותר. בסטודיו יש צוות של אמנים מיומנים ומנוסים המוקדשים ליצירת קעקועים ייחודיים ויפים שיחזיקו מעמד לכל החיים.

שירותים המוצעים ב-Aviho Tattoos

אביהו קעקועים מספקת מגוון רחב של שירותים, מקעקועים בהזמנה אישית ועד פירסינג ואמנות גוף. הסטודיו מתמחה ביצירת קעקועים ייחודיים ויפים שיחזיקו כל החיים. הסטודיו מציע מגוון שירותים, ביניהם:

  • קעקועים בהזמנה אישית
  • כיסויים ועבודות מחדש
  • פירסינג
  • אמנות גוף
  • הסרת קעקועים

הצוות ב-Aviho Tattoos מוקדש ליצירת קעקועים ייחודיים ויפים שיחזיקו מעמד לכל החיים. הסטודיו ידוע בתשומת הלב שלו לפרטים ובמחויבותו לספק את הקעקועים האיכותיים ביותר.

מחירים באביהו קעקועים

אביהו קעקועים מציעה מחירים תחרותיים עבור שירותיה. הסטודיו מציע מגוון חבילות הכוללות:

שֵׁרוּת מחיר (ש"ח)
קעקועים בהזמנה אישית 200-3000
כיסויים ועבודות מחדש 200-3000
פירסינג 50-200
אמנות גוף 50-300
הסרת קעקועים 200-1000

המחירים משתנים בהתאם לסוג השירות ומורכבות העיצוב. הסטודיו מציע גם הנחות ללקוחות חוזרים.

אמנים באביהו קעקועים

לאביהו קעקועים צוות של אמנים מנוסים ומוכשרים המוקדשים ליצירת קעקועים ייחודיים ויפים. אמני הסטודיו ידועים בתשומת הלב שלהם לפרטים ובמחויבותם לספק את הקעקועים האיכותיים ביותר. אמני הסטודיו מתמחים במגוון סגנונות, כולל מסורתי, ניאו-מסורתי, שחור ואפור וצבעי מים. האמנים מנוסים גם ביצירת קעקועים וכיסויים בהתאמה אישית.

אבי

אבי הוא הבעלים של אביהו קעקועים ואחד ממקעקעי הקעקועים המנוסים בארץ. הוא עוסק בעסק למעלה מ-20 שנה ויצר כמה מהקעקועים היפים בארץ.אבי מתמחה בקעקועים מסורתיים וניאו-מסורתיים ונודע בתשומת הלב שלו לפרטים ובמחויבותו לספק את הקעקועים האיכותיים ביותר.

אשתו

אשתו היא מאסטר באומנות גוף ויצרה כמה מהעיצובים המורכבים ביותר בתעשייה. היא מתמחה ביצירת קעקועים וכיסויים בהתאמה אישית והיא ידועה בתשומת הלב שלה לפרטים ובמחויבותה לספק את הקעקועים האיכותיים ביותר.

אמנים אחרים

לאביהו קעקועים צוות של אמנים מנוסים ומוכשרים המתמחים במגוון סגנונות, כולל מסורתי, ניאו-מסורתי, שחור ואפור וצבעי מים. האמנים מנוסים גם ביצירת קעקועים וכיסויים בהתאמה אישית.

סיכום

אביהו קעקועים תל אביב הוא אחד מסטודיו הקעקועים הנודעים בישראל. הסטודיו נמצא בבעלות אבי ואשתו, שניהם מקעקעים מנוסים. הסטודיו מציע מגוון רחב של שירותים, מקעקועים בהזמנה אישית ועד פירסינג ואמנות גוף. הסטודיו ידוע בתשומת הלב שלו לפרטים ובמחויבותו לספק את הקעקועים האיכותיים ביותר. כמו כן, הסטודיו מציע מחירים תחרותיים עבור שירותיו והנחות ללקוחות חוזרים. בסטודיו יש צוות של אמנים מנוסים ומוכשרים במיוחד אשר מסורים ליצירת קעקועים ייחודיים ויפים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן