תרופות סבתא » מידע מקצועי » פיט דוידסון קעקועים – כל מה שאתה צריך לדעת
2023-06-26 15:46:00+02:00

פיט דוידסון קעקועים – כל מה שאתה צריך לדעת

מהם הקעקועים האיקוניים ביותר של פיט דיווידסון?

פיט דיווידסון ידוע בקעקועים הנועזים והיצירתיים שלו. מצווארו ועד בהונותיו, כוכב הסאטרדיי נייט לייב נדבק בכמה מהיצירות האייקוניות ביותר של אמנות הגוף. מהמחווה שלו לאביו המנוח ועד לקעקועים התואמים שלו עם ארוסתו לשעבר אריאנה גרנדה, הנה הקעקועים האייקוניים ביותר של פיט דוידסון והמשמעות מאחוריהם.

מחווה לאביו

אחד הקעקועים האייקוניים ביותר של פיט דוידסון הוא המחווה שהוא זכה לאביו המנוח, שהיה כבאי שמת בפיגועים ב-11 בספטמבר. הקעקוע ממוקם בחלק האחורי של זרועו השמאלית וכולל תג FDNY גדול עם המספר "8418". זה היה מספר התג של אביו, סקוט דיווידסון.

קעקועים תואמים עם אריאנה גרנדה

כשפיט דוידסון ואריאנה גרנדה היו מאורסים, הם עשו קעקועים תואמים כדי להנציח את מערכת היחסים ביניהם. הקעקועים אותרו על אגודליהם והציגו את הביטוי הצרפתי "mille tendresse", שמתורגם ל"אלף רוך". לזוג היו גם קעקועים תואמים של המילה "נולד מחדש".

קעקוע של הכלב שלו

פיט דיווידסון הוא חובב חיות ענק ויש לו קעקוע של הכלב האהוב שלו, פיטבול בשם גאי. הקעקוע ממוקם על זרועו הימנית וכולל דיוקן גדול של גיא עם המילים "להציל קודם, לשאול שאלות מאוחר יותר".

קעקוע של סבתו

לפיט דיווידסון יש גם קעקוע של סבתו, שהייתה לה השפעה עצומה עליו כשגדל. הקעקוע ממוקם על זרועו השמאלית וכולל דיוקן של סבתו עם המילים "המלכה שלי".

שאלות ותשובות על הקעקועים של פיט דיווידסון

ש: כמה עלו הקעקועים של פיט דיווידסון?

ת: העלות המדויקת של הקעקועים של פיט דוידסון אינה ידועה, אך ההערכה היא שהוא הוציא עשרות אלפי ₪ על אמנות הגוף שלו.

ש: האם לפיט דיווידסון יש קעקועים כלשהם של ארוסתו לשעבר אריאנה גרנדה?

ת: כן, לפיט דוידסון ואריאנה גרנדה היו קעקועים תואמים בזמן שהם היו מאורסים. הקעקועים אותרו על אגודליהם והציגו את הביטוי הצרפתי "mille tendresse", שמתורגם ל"אלף רוך".

ש: האם לפיט דיווידסון יש קעקועים כלשהם של אביו המנוח?

ת: כן, לפיט דיווידסון יש קעקוע של אביו המנוח על זרועו השמאלית. הקעקוע כולל תג FDNY גדול עם המספר "8418", שהיה מספר התג של אביו, סקוט דייווידסון.

סיכום

פיט דיווידסון ידוע בקעקועים הנועזים והיצירתיים שלו. מהמחווה שלו לאביו המנוח ועד לקעקועים התואמים שלו עם ארוסתו לשעבר אריאנה גרנדה, הקעקועים של פיט דוידסון הם חלק מהיצירות האייקוניות ביותר של אמנות הגוף. יש לו גם קעקועים של הכלב האהוב שלו, סבתו וסמלים משמעותיים אחרים. על אף שהעלות המדויקת של הקעקועים שלו לא ידועה, ההערכה היא שהוא הוציא עשרות אלפי ₪ על אמנות הגוף שלו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן