תרופות סבתא » מידע מקצועי » לאנשים שלא הכרנו היו קעקועים
2023-05-06 14:08:00+02:00

לאנשים שלא הכרנו היו קעקועים

סלבריטאים עם קעקועים

קעקועים הפכו לפופולריים יותר ויותר בעשורים האחרונים, ונראה שיותר ויותר סלבריטאים מקבלים דיו. מכוכבים הוליוודיים קלאסיים ועד לכוכבים מודרניים, יש הרבה אנשים מפורסמים עם קעקועים. הנה כמה מהסלבריטאים המפתיעים ביותר עם קעקועים שאולי לא ידעתם עליהם.

אנג'לינה ג'ולי

אחת השחקניות המפורסמות בעולם, אנג'לינה ג'ולי ידועה בתפקידיה האייקוניים בסרטים כמו טומב ריידר, מר וגברת סמית' ומלפיסנט. אבל מה שאתה אולי לא יודע זה שהיא מכוסה גם בקעקועים. לג'ולי יש יותר מ-20 קעקועים, כולל נמר על הגב התחתון, דרקון על זרועה וביטוי לטיני על הכתף.

דייויד בקהאם

דיוויד בקהאם הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בכל הזמנים, ויש לו גם הרבה קעקועים. יש לו למעלה מ-40 קעקועים, כולל דיוקן של אשתו, ויקטוריה, על זרועו, מלאך שומר על כתפו, ותפילת סנסקריט על כלוב הצלעות שלו.

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס ידועה בסגנון הפרוע והמרדני שלה, ויש לה מספר קעקועים להראות עבורו. יש לה למעלה מ-20 קעקועים, כולל סימן שלום על פרק כף היד שלה, לב על האצבע ולוכד חלומות על זרועה.

ריהאנה

ריהאנה היא אחת הזמרות הפופולריות בעולם, ויש לה גם הרבה קעקועים. יש לה יותר מ-25 קעקועים, כולל כריש על הקרסול, אקדח על כלוב הצלעות שלה, וצלב על פרק כף היד.

מוזיקאים עם קעקועים

מוזיקאים ידועים בסגנון העצבני והמרדני שלהם, כך שאין זה מפתיע שלרבים מהם יש קעקועים. הנה כמה מהמוזיקאים המפתיעים ביותר עם קעקועים.

ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר הוא אחד הזמרים המפורסמים בעולם, ויש לו גם הרבה קעקועים. יש לו יותר מ-60 קעקועים, כולל אריה על החזה, נשר על זרועו וצלב על זרועו.

ליידי גאגא

ליידי גאגא היא אחת מכוכבות הפופ האיקוניות ביותר בעולם, ויש לה גם הרבה קעקועים. יש לה יותר מ-20 קעקועים, כולל ורד על הכתף, לב על זרועה וחד קרן על הירך.

קייטי פרי

קייטי פרי היא אחת הזמרות הפופולריות בעולם, ויש לה גם הרבה קעקועים. יש לה למעלה מ-25 קעקועים, כולל תות שדה על הקרסול, נמר על זרועה וצלב על פרק כף היד.

דמי לובאטו

דמי לובאטו היא אחת הזמרות המצליחות בעולם, ויש לה גם הרבה קעקועים. יש לה יותר מ-20 קעקועים, כולל אריה על זרועה, לב על האצבע ופרפר על הכתף.

ספורטאים עם קעקועים

ספורטאים ידועים במסירותם לספורט, אך לרבים מהם יש גם קעקועים. הנה כמה מהספורטאים המפתיעים ביותר עם קעקועים.

יוסיין בולט

יוסיין בולט הוא אחד הספורטאים המצליחים בעולם, ויש לו גם הרבה קעקועים. יש לו למעלה מ-20 קעקועים, כולל ברק על זרועו, אריה על חזהו וצלב על זרועו.

כריסטיאנו רונלדו

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם, ויש לו גם הרבה קעקועים. יש לו יותר מ-50 קעקועים, כולל אריה על החזה שלו, צלב על זרועו ומחווה לאמו על זרועו.

מייקל פלפס

מייקל פלפס הוא אחד השחיינים המצליחים בעולם, ויש לו גם הרבה קעקועים. יש לו יותר מ-20 קעקועים, כולל דולפין על זרועו, צלב על חזהו, ומחווה למשפחתו על זרועו.

לברון ג'יימס

לברון ג'יימס הוא אחד משחקני הכדורסל המצליחים בעולם, ויש לו גם הרבה קעקועים. יש לו יותר מ-20 קעקועים, כולל אריה על זרועו, כתר על החזה שלו, ומחווה לאמו על זרועו. קעקועים הפכו פופולריים יותר ויותר עם השנים, ואין זה מפתיע שלאנשים מפורסמים רבים יש אותם. מכוכבים הוליוודיים קלאסיים ועד לכוכבים מודרניים, יש הרבה סלבריטאים, מוזיקאים וספורטאים עם קעקועים. בין אם אתה מחפש השראה לקעקוע משלך או סתם סקרן לראות למי יש קעקועים, הסלבריטאים האלה עם קעקועים עשויים להפתיע אותך. עם כל כך הרבה אנשים מפורסמים עם קעקועים, ברור שקעקועים כאן כדי להישאר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן