תרופות סבתא » מידע מקצועי » סרט קעקועים של אנג'לינה ג'ולי – ניתוח מקיף
2023-05-05 17:57:00+02:00

סרט קעקועים של אנג'לינה ג'ולי – ניתוח מקיף

מבוא

אנג'לינה ג'ולי קעקועים הוא סרט שיצא לאקרנים בשנת 2020, בבימויו של רוברט רודריגז ובכיכובם של אנג'לינה ג'ולי, אנטוניו בנדרס וסלמה האייק. הסרט עוקב אחר סיפורו של אמן קעקועים שנשכר ליצור קעקוע מיוחד לאישה מסתורית. הסרט זכה ללהיט מיידי, כאשר המבקרים שיבחו את ביצועי השחקנים ואת ערך ההפקה. זה גם היה הצלחה קופתית, והכניס למעלה מ-100 מיליון דולר ברחבי העולם.

עלילה

הסרט עוקב אחר סיפורה של אמנית קעקועים, בגילומה של אנג'לינה ג'ולי, שנשכרת ליצור קעקוע מיוחד לאישה מסתורית. מסתבר שהאישה היא מכשפה עוצמתית, והקעקוע הוא כישוף רב עוצמה. לאחר מכן, המכשפה שוכרת את אמן הקעקועים כדי ליצור עבורה קעקועים נוספים, לכל אחד הלחש העוצמתי שלו. ככל שהסרט מתקדם, המקעקע מגלה את הסודות מאחורי הקעקועים ואת כוונותיה האמיתיות של המכשפה.

שחקנים והפקה

בסרט מככבים אנג'לינה ג'ולי, אנטוניו בנדרס וסלמה האייק. ערך ההפקה של הסרט היה גבוה, כאשר הסרט צולם במקומות שונים במקסיקו ובארה"ב. הסרט הופק על ידי רוברט רודריגז ויצא לאקרנים בשנת 2020. התקציב לסרט הוערך בכ-45 מיליון דולר. הסרט הכניס למעלה מ-100 מיליון דולר ברחבי העולם.

אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי משחקת את התפקיד של אמנית הקעקועים בסרט. היא ידועה בתפקידיה בסרטים כמו Maleficent, Mr. and Mrs. Smith, ו-Changeling. היא גם זכתה במספר פרסים, כולל פרס אוסקר, שלושה פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי גילדת שחקני המסך.

אנטוניו בנדרס

אנטוניו בנדרס מגלם את תפקיד המכשפה המסתורית בסרט. הוא ידוע בתפקידיו בסרטים כמו דספרדו, מסכת זורו ו- Puss in Boots. הוא גם זכה במספר פרסים, כולל פרס גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך.

סלמה הייק

סלמה האייק משחקת את תפקיד העוזרת של המכשפה בסרט. היא ידועה בתפקידיה בסרטים כמו דספרדו, פרידה ובטי המכוערת. היא גם זכתה במספר פרסים, כולל שני פרסי גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך.

קבלה

הסרט זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית. הוא זכה לביקורות חיוביות מהמבקרים, כאשר רבים שיבחו את ביצועי השחקנים ואת ערך ההפקה. הסרט זכה גם להצלחה קופתית, והכניס למעלה מ-100 מיליון דולר ברחבי העולם.

סיכום

אנג'לינה ג'ולי קעקועים הוא סרט שבטוח ישמח את חובבי הז'אנר. יש לו סיפור נהדר, הופעות מצוינות של השחקנים וערך הפקה גבוה. זה סרט שבוודאי ייזכר לשנים הבאות. למי שמחפש ללמוד עוד על הסרט, הוא יכול לבדוק את דף הוויקיפדיה העברית או לצפות בטריילר ביוטיוב . בסך הכל, אנג'לינה ג'ולי קעקועים הוא סרט נהדר שבטוח ישמח את חובבי הז'אנר. זהו צפייה חובה לכל מי שנהנה מסרטים על קסמים וקעקועים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן