תרופות סבתא » מידע מקצועי » איאן סומרהלדר קעקועים – מדריך מקיף
2023-04-30 21:05:00+02:00

איאן סומרהלדר קעקועים – מדריך מקיף

הקעקועים של איאן סומרהלדר

איאן סומרהלדר אינו זר לקעקועים. כוכב יומני הערפד עוסק בדיו מאז שהיה בן 16 בלבד. יש לו גוף מלא של קעקועים, מהזרועות והחזה ועד לרגליים ולגב, ולכל אחד יש משמעות מיוחדת. בואו נסתכל מקרוב על הקעקועים של איאן סומרהלדר והסיפורים שמאחוריהם.

המשמעות מאחורי הקעקועים של איאן סומרהלדר

אחד הקעקועים המוכרים ביותר של איאן סומרהלדר הוא זה שעל זרועו השמאלית. כתוב עליו "חי ותן לחיות" והוא תזכורת לו לחיות את החיים במלואם ולא לשפוט אחרים. יש לו קעקוע דומה על זרועו הימנית שכתוב עליו "אוהב ותן לאהוב". קעקועים אחרים שיש לאיאן סומרהלדר כוללים צלב גדול על החזה שלו, אותו קיבל לכבוד סבו, ושמש וירח על גבו, שהוא זכה לייצג את הדואליות של החיים. יש לו גם דרור על זרועו, שהוא תזכורת לו להיות חופשי, ודג קוי על פרק כף היד שלו, המייצג את מזלו, מזל דגים.

הקעקועים האחרונים של איאן סומרהלדר

בשנים האחרונות, איאן סומרהלדר הוסיף קעקועים נוספים לאוסף שלו. יש לו "וי" גדול על החזה, המייצג את דמותו ביומני הערפד, וורד על זרועו, אותה קיבל לכבוד אשתו, ניקי ריד. יש לו גם קעקוע של פיל על זרועו, שהוא קיבל כדי לייצג את מחויבותו לזכויות בעלי חיים.

מחירי הקעקועים של איאן סומרהלדר

קעקועים יכולים להיות יקרים, ואיאן סומרהלדר אינו יוצא דופן. עלות הקעקועים שלו נעה בין ₪500 ל-₪5000, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. הקעקועים היקרים ביותר שלו הם אלה שעל החזה שלו, שיכולים לעלות עד ₪5000.

אמן הקעקועים של איאן סומרהלדר

איאן סומרהלדר עבד עם מגוון אמני קעקועים לאורך השנים, כולל Kat Von D ובאנג באנג. כיום הוא עובד עם אמן הקעקועים כריס גארבר, שבסיסו בלוס אנג'לס. גארבר ידוע בקעקועים המפורטים והצבעוניים שלו, ועבד עם מספר סלבריטאים, ביניהם ג'סטין ביבר וריהאנה.

הסרת הקעקועים של איאן סומרהלדר

למרות שאיאן סומרהלדר אוהב את הקעקועים שלו, הוא הסירו כמה במהלך השנים. הוסר לו קעקוע של כוכב על פרק כף היד שלו, כמו גם קעקוע של לב על החזה. הוא הסירו את הקעקועים האלה כי הוא הרגיש שהם כבר לא מייצגים את מי שהוא.

סיכום

לאיאן סומרהלדר יש מגוון קעקועים, כל אחד עם משמעות מיוחדת משלו. מזרועותיו וחזהו ועד רגליו וגבו, הקעקועים שלו מספרים סיפור על חייו ואמונותיו. הוא עבד עם מספר אמני קעקועים לאורך השנים, ואף הסירו כמה קעקועים כשהרגיש שהם כבר לא מייצגים את מי שהוא. בין אם אתה מעריץ של איאן סומרהלדר או סתם מעריך קעקוע טוב, ברור שהדיו שלו כאן כדי להישאר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן