תרופות סבתא » מידע מקצועי » הסרט הקעקועים והמבוקשים של אנג'לינה ג'ולי
2023-05-06 00:24:00+02:00

הסרט הקעקועים והמבוקשים של אנג'לינה ג'ולי

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי ידועה בזכות הקעקועים שלה. יש לה כמה קעקועים על הגוף, כל אחד עם משמעות מיוחדת משלו. כמה מהקעקועים המפורסמים ביותר שלה כוללים את הקואורדינטות של מקומות הולדת ילדיה, לחש פאלי בודהיסטי וצלב שחור גדול על גבה. ג'ולי אמרה שהיא עשתה את הקעקוע הראשון שלה כשהייתה רק בת 16. היה לה דרקון קטן מקועקע על הירך. מאז, היא הוסיפה לגופה עוד קעקועים רבים, חלקם משמעותיים מאוד. לדוגמה, יש לה את הביטוי "דע את זכויותיך" מקועקע על זרועה. הביטוי הזה הוא מחווה לאביה המנוח, שהיה פעיל. לג'ולי יש גם קעקוע של צלב שחור גדול על הגב. הקעקוע הזה הוא מחווה לאמה, שהייתה נוצרייה. יש לה גם כישוף פאלי בודהיסטי מקועקע על זרועה. קעקוע זה מסמל את מחויבותה לבודהיזם ואת אמונתה בכוחה של מדיטציה.

הסרט מבוקש

בשנת 2008, אנג'לינה ג'ולי שיחקה בסרט מבוקש. בסרט זה, היא מגלמת את התפקיד של מתנקש שהוא חלק מקבוצת עילית של מתנקשים. הסרט עוקב אחר דמותה כשהיא יוצאת למסע לנקום את מות אביה. הסרט זכה להצלחה גדולה והכניס למעלה מ-350 מיליון ש"ח בקופות. הוא זכה לשבחים על קטעי הפעולה שלו ועל הביצועים של ג'ולי בתור המתנקש. בסרט, ג'ולי נראית עונדת כמה קעקועים, כולל צלב שחור גדול על גבה. הקעקוע הזה דומה לזה שיש לה בחיים האמיתיים. ב-wanted הופיעו גם כמה שחקנים ידועים אחרים, ביניהם מורגן פרימן, ג'יימס מקאבוי וקומון. הסרט בוים על ידי טימור בקממבטוב והפיק על ידי יוניברסל פיקצ'רס.

ההשפעה של מבוקש

לסרט Wanted הייתה השפעה עצומה על הקריירה של אנג'לינה ג'ולי. זו הייתה הפעם הראשונה שהיא שיחקה בסרט פעולה והיא זכתה לשבחים רבים על הופעתה. הסרט גם זכה להצלחה אדירה בקופות ועזר להגביר את הפופולריות של ג'ולי. הסרט גם עזר להגביר את הפופולריות של קעקועים. אנשים רבים קיבלו השראה מהקעקוע של ג'ולי ורצו לקבל אחד משלהם. הסרט גם סייע לפופולריות של הרעיון של קעקועים עם משמעויות מיוחדות.

מורשת המבוקשים

הסרט Wanted זכור עד היום בזכות קטעי הפעולה שלו ותפקודה של ג'ולי בתור המתנקש. הסרט גם סייע לפופולריות של קעקועים ונתן לאנשים את הרעיון לעשות קעקועים עם משמעויות מיוחדות. Wanted גם עזר להגביר את הפופולריות של ג'ולי וחיזק את מעמדה כאחת הכוכבות הגדולות בהוליווד. הסרט גם עזר להשיק את הקריירה של כמה מהשחקנים האחרים, כולל מורגן פרימן וג'יימס מקאבוי.

סיכום

לקעקועים של אנג'לינה ג'ולי ולגילום המתנקש בסרט "מבוקש" הייתה השפעה עצומה על הקריירה שלה ועל הדרך שבה אנשים רואים קעקועים. הסרט זכה להצלחה גדולה ועזר להגביר את הפופולריות של ג'ולי. זה גם עזר להפיץ את הרעיון של קבלת קעקועים עם משמעויות מיוחדות. Wanted זכור עד היום בזכות קטעי האקשן שלו והתפקוד של ג'ולי בתור המתנקש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן