תרופות סבתא » מידע מקצועי » הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי – מראה מקיף
2023-05-05 21:46:00+02:00

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי – מראה מקיף

מה המשמעות של הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי?

אנג'לינה ג'ולי ידועה בזכות הקעקועים הרבים שלה. למעשה, יש לה כל כך הרבה קעקועים שקשה לעקוב אחר כולם. אבל מה המשמעות של כולם? אנחנו מסתכלים על הקעקועים של ג'ולי ועל הסיפורים שמאחוריהם. הקעקוע הראשון של ג'ולי היה הסמל היפני למוות, אותו קיבלה כשהייתה רק בת 16. הסמל הוא תזכורת לשבריריות של החיים ולחשיבות לחיות כל יום במלואו. לג'ולי יש גם קעקוע של הקואורדינטות של מקומות הולדת ילדיה. יש לה קעקוע של קו הרוחב והאורך של מקום הולדתו של בנה מדוקס בקמבודיה, כמו גם את הקואורדינטות של מקום הולדתה של בתה זהרה באתיופיה. קעקועים אלה הם תזכורת למורשת ילדיה ולחשיבות המשפחה לג'ולי. לג'ולי יש גם קעקוע של לחש הפאלי הבודהיסטי "Om Mani Padme Hum", שהוא תפילה לחמלה וחוכמה. הקעקוע הזה הוא תזכורת למחויבותה של ג'ולי לאמונתה הבודהיסטית ולרצונה להביא שלום והבנה לעולם.

הקעקוע האחרון של אנג'לינה ג'ולי

בשנת 2020, ג'ולי קיבלה את הקעקוע האחרון שלה, עוף החול הגדול בשחור-לבן על גבה. עוף החול הוא סמל של לידה מחדש וחוזק, וג'ולי בחרה בקעקוע הזה כדי לייצג את המסע שלה לצמיחה אישית וחוסן.

עלות הקעקוע של אנג'לינה ג'ולי

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי לא זולים. על פי הדיווחים היא הוציאה מעל 100,000 שקל על הקעקועים שלה לאורך השנים. עם זאת, הקעקועים של ג'ולי הם לא רק יקרים, הם גם משמעותיים ואישיים.

סיכום

הקעקועים של אנג'לינה ג'ולי הם שיקוף של המחויבות שלה לאמונתה ולמשפחתה, כמו גם למסע האישי שלה. לכל קעקוע יש משמעות מיוחדת והוא תזכורת לחוזקה ולחוסנה של ג'ולי. בין אם אתם מעריצים של ג'ולי או סתם מעריצים את הקעקועים שלה, ברור שהקעקועים של ג'ולי הם שיקוף של הערכים והאמונות שלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן